اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه جامع فضای مجازی در ملایر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی با 14 غرفه در شهرستان ملایر خبر داد.

نمایشگاه جامع فضای مجازی در ملایر افتتاح شد

گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی در ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد آموزش همگانی و حضور توانمند پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها همزمان با هفته نیروی انتظامی در ملایر افتتاح شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن برنامه‌های جنگ نرم نوین و تهدیدات فضای مجازی از سوی دشمن برای جوانان این مرز و بوم برشمرد و گفت: این نمایشگاه با عنوان از جنگ تا جنگ و نشان دادن تغییر شیوه‌های دشمن در تهاجم فرهنگی کشورمان برپا شده است.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: این نمایشگاه با 14 غرفه در قالب 180 پوستر، شامل غرفه نمایش فیلم و انیمیشن، شناخت مواد مخدر، مشاوره و پاسخ به سئوالات انتظامی، پخش سی دی آموزشی، غرفه کودکان و... به مدت یک هفته آماده بازدید عموم شهروندان در پارک شهید چمران ملایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه برنامه‌های آموزشی و انتظامی در فضای مجازی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود و همه روزه تا پایان هفته نیروی انتظامی از ساعت هشت صبح تا 20 شب در خدمت شهروندان است.

سعیدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری سپاه، پایگاه شهیدمدنی، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی در پایان از برگزاری مانور اقتدار امروز در شهر ملایر خبر داد و گفت: در این مانور که نمایش حضور مقتدرانه پلیس است بیش از 30 دستگاه خودرو و موتورسوار نیروی انتظامی ملایر اقتدار خود را با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی شهر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول