اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت مهندسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری 184 طرح عمرانی در استان تهران

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت مهندسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: 184 پروژه ساختمانی به مساحت 41 هزار و 500 متر مربع در طول سال جاری احداث و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و بهره‌برداری 184 طرح عمرانی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، وقتی پرچم جنگ تحمیلی عراق به کشور ایران برافراشته شد، انقلاب نوپای ایران آمادگی تاکتیکی و تکنیکی چندانی نداشت و تجهیزات نظامی و امکانات سخت‌افزاری کشور در مقایسه با تجهیزات پشتیبانی شده دولت عراق از سوی دشمنان غرب و شرق بسیار ناچیز بود اما نتیجه عملیات‌های این دوران حاکی است که با دست خالی اما سرمایه‌ای غنی از حضور مخلص و کارآمد نیروهای رزمنده بسیجی و پاسدار و ... توانسته‌ایم این حماسه‌ها را به نفع کشورمان به پایان برسانیم.

یکی از شاخصه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس حضور نیروهای متخصص و تحصیل کرده جهت اجرای پروژه‌های عمرانی، پل‌سازی و ... بوده است که با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ هنوز هم آثار فعالیت‌ها در مناطق جنگی به چشم می‌خورد.

جنگ پایان گرفت اما رسالت گروه‌های مهندسی و متخصص که در طول این دوران سخت تجربیات بسیاری کسب کرده بودند، تمام نشد و اکنون بخشی از بازماندگان این نسل با مشارکت نیروهای جوان، معاونت مهندسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) را بنا نهاده‌اند. به بهانه فرا رسیدن این ایام به سراغ مسئول معاونت مهندسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران رفتیم تا از آخرین اخبار سازندگی این معاونت با خبر شویم.

سرهنگ آشتیانی، با تبریک این ایام فرخنده و گرامیداشت یاد و خاطر حماسه سازان بی‌ادعای دفاع مقدس می‌گوید: نیروهای سپاه بنا به رسالتی که در طول جنگ برعهده داشته‌اند اکنون نیز با استفاده از مهارت و توانمندی خود در عرصه‌های مختلف به خدمت مشغول هستند.

وی از احداث و بهره‌برداری 184 پروژه ساختمانی به مساحت 41 هزار و 500 متر مربع در طول سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به فرخنده بودن ایام دفاع مقدس بخش قابل توجهی از پروژه‌های تکمیل شده در طول این هفته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

طرح‌های عمرانی آماده افتتاح شامل ساختمان پایگاه مقاومت، کانون فرهنگی ورزشی، سوله ورزشی صالحین، سوله ورزشی 9 دی، حوزه مقاومت مرکز آموزش شجره طیبه صالحین، ساختمان اداری ستاد ناحیه، ساختمان اداری ستاد استان و ایجاد شبکه فشار قوی گاز و ایجاد شبکه برق 20 کیلووات در شهرستان‌های استان می‌شود که به لطف خدا و همت و تلاش معاونت فنی مهندسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به اجرا درآمده است که بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی تاثیر بسزایی در بهبود و ارتقای فعالیت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در نواحی و شهرستان‌های استان دارد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول