اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

افتتاح محور زنجان به منجیل در روزهای آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: محور زنجان به منجیل در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

افتتاح محور زنجان به منجیل در روزهای آینده

حافظ باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به احداث محور زنجان به منجیل اظهار داشت: تاکنون 34 کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک رفته است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از محور زنجان به منجیل کریدور شمالی و جنوبی استان زنجان تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در امتداد این محور، محورهای زنجان به دندی و زنجان به بیجار نیز احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه امتداد محور زنجان به بیجار و دندی توسط رئیس جمهور در استان افتتاح شده، اضافه کرد: محور زنجان به طارم نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در ادامه محور زنجان به طارم محورهای درام به خلخال و اردبیل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان احداث می‌شود، تصریح کرد: با احداث این محورها شبکه شطرنجی محورهای مواصلاتی استان زنجان تکمیل و راه مواصلاتی برای مسافران تسهیل می‌شود.

باباپور با اشاره به اینکه در طول محور سلطانیه به کبودر آهنگ هفت تقاطع غیر هم‌سطح وجود دارد، ادامه داد: مجموع این پروژه از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث محور سلطانیه به کبودر آهنگ از سال گذشته آغاز شده، خاطرنشان کرد: طول این محور 105 کیلومتر برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: در سال جاری اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 180 میلیون تومان برای احداث محور سلطانیه به کبودر آهنگ در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه عمده راه‌های احداث شده در استان زنجان در امتداد طولی غرب به شرق قرار دارد، تصریح کرد: اجرای محور سلطانیه به کبودر آهنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

باباپور با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین چالش در اجرای پروژه راه قیدار به کبودر آهنگ آزادسازی اولیه اراضی و رضایت معارضان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان است، متذکر شد: در مجموع 102 پرونده در زمینه معارضان محلی تشکیل شده است.

این مسئول وجود معارضان محلی را از جمله مشکلات اجرای پروژه راه قیدار به همدان دانست و اذعان داشت: 10 کیلومتر از محور نیز متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول