اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 4 استان کشور

نمایشگاه پاییزه خلخال افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور چهار استان کشور نمایشگاه پاییزه خلخال افتتاح شد.

نمایشگاه پاییزه خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز نمایشگاه فروش محصولات پاییزه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خلخال در محل سالن کارگران خلخال افتتاح شد.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت خلخال در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 غرفه محصولات از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و شهرستان‌های همجوار حضور دارند.

بقیة‌الله بابایی با بیان اینکه محصولات نمایشگاه پاییزه خلخال  با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود افزود: نمایشگاه پاییزه خلخال به مدت‌ یک هفته از ساعت 10 صبح هر روز تا هشت شب برای بازدید عموم آزاد است.

وی ادامه داد: وجود این نوع نمایشگاه‌ها در فصل بازگشایی مدارس سبب جلوگیری از گرانی در بازار شهر، دسترسی تمامی اقشار جامعه به محصولات و ارزانی در استفاده عموم است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال یادآور شد: پوشاک و البسه مدارس و نوشت‌افزار این نمایشگاه‌ها با قیمت بازار تفاوت زیادی دارد و این امر سبب می‌شود استقبال مردم از غرفه های پوشاک و نوشت افزار بیشتر باشد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از نظارت مجمع امور صنفی و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت بر مراکز عرضه محصولات  و بازار خبر داد.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به نیاز خانواده‌ها و خرید اقلام ضروری، با هرگونه تخلف در حوزه بازار در خصوص کم فروشی، گران فروشی و احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول