اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار قزوین صورت گرفت

افتتاح چند پروژه در بخش طارم سفلی

خبرگزاری فارس: چند پروژه عمرانی، شهری و روستایی با حضور فرماندار قزوین در بخش طارم سفلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چند پروژه در بخش طارم سفلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرماندار شهرستان قزوین به همراه مدیران شهرستانی، مشکلات روستاهای بخش طارم سفلی را بررسی و پروژه‌های عمرانی این بخش را افتتاح و کلنگ‌زنی کردند.

فرماندار قزوین، سعید میربها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این بازدید پایگاه امداد هلال احمر در کیلومتر 65 مجاورت اتوبان قزوین - رشت با هزینه 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در روستای میرخوند علیا، خانه بهداشت این روستا با مبلغی بالغ بر 600 میلیون ریال افتتاح شده و به مشکلات مردم شهرستان میرخوند علیا از قبیل کمبود آب شرب و اجرای طرح هادی پرداخته شد.

بخشدار طارم‌سفلی عنوان کرد: در روستای اورکن‌کرد ساختمان و سوله کارگاه بسته‌بندی زیتون تعاونی دهیاران با اعتبار 200 میلیون تومان کلنگ‌زنی و مدرسه راهنمایی شهید مصطفی احمدی روشن با هزینه چهار هزار و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

مرتضی کشاورز کلهر بیان کرد: در روستای سنگان‌سفلی پروژه پوشش انهار این روستا به طول یک کیلومتر و با اعتبار 250 میلیون ریال افتتاح شد.

این مسئول اضافه کرد: در روستای اردک مدرسه این روستا با اعتباری بالغ بر شش هزار و 500 میلیون ریال پیش‌بینی شده که در صورت تخصیص کامل اعتبار تا مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار طارم‌سفلی عنوان کرد: فرماندار شهرستان قزوین از پروژه احداث پل رزان، زیرسازی و آسفالت راه عباس‌آباد به قارخون، شن‌ریزی و بهسازی راه سزنق به یمقان، مدرسه راهنمایی شبانه روزی عترت ماهین، زیرسازی راه آلتین‌کش به شیزر و از بهسازی راه دیزجین به مقانک و تعدادی از روستاهای دهستان چوقور بازدید کرد.

کشاورز کلهر تصریح کرد: در روستای کشکور پروژه آب‌‌رسانی (آشامیدنی) این روستا به طول پنج کیلومتر لوله‌گذاری و سه کیلومتر، احداث شبکه برق، احداث یک حلقه چاه نیمه عمیق با خودیاری اهالی به مبلغ 200 میلیون ریال و هزینه اعتباری به مبلغ یک هزار میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مسئول در خاتمه یادآور شد: در خاتمه این سفر فرماندار قزوین به روستاهای هندی زمین، قیطول، قره چم با اهالی و شورای اسلامی این روستاها دیدار کرده و به بررسی مشکلات این روستاها از قبیل پوشش انهار، کمبود زمین برای توسعه طرح هادی روستاهای هندی‌زمین، نهران، سیاهپوش، حصار، یوزباشی چای، آسفالت راه قیطول به قره‌ چم به طول یک هزار و 700 متر پرداختند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول