اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح همزمان 6 بیمارستان در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح همزمان 6 بیمارستان مهر ماندگار در این استان خبر داد و گفت: طرح‌های مهر ماندگار گیلان استثنایی است.

افتتاح همزمان 6 بیمارستان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا در نشست ستاد مهر ماندگار گیلان با تبریک ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح‌های مهر ماندگار گیلان اثرگذار، مهم و استثنایی هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از طرح‌های مذکور سال‌ها از عملیات اجرایی آنها می‌گذرد، افزود: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار موجب تحول در منطقه می‌شود.

هاشم‌نیا راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی را در تحول منطقه تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: 14 سفیر به‌زودی از ساخت راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی بازدید می‌کنند.

استاندار گیلان با تاکید براینکه راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی کریدور شمال ـ جنوب را متحول می‌کند، ابراز کرد: راه‌آهن مذکور قابلیت حمل سالانه 10 میلیون تن کالا و 3.5 میلیون نفر مسافر را دارد.

وی بهره‌برداری از بندر آستارا، طرح توسعه بندر انزلی و بندر کاسپین را وابسته به راه‌آهن دانست و بیان کرد: انتظار افزایش کالا و سوآپ نفت با افتتاح راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی می‌رود.

هاشم‌نیا بندر آستارا را از طرح های مهر ماندگار در گیلان توصیف کرد و گفت: با افتتاح بندر مذکور بخشی از کالای مورد نیاز منطقه از طریق آستارا حمل می‌شود.

این مسئول از افتتاح همزمان 6 بیمارستان طرح مهر ماندگار در گیلان خبر داد و اذعان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار تاثیر بسیاری در توسعه استان دارد.

استاندار گیلان به بررسی طرح‌های مهر ماندگار در این استان اشاره کرد و یادآور شد: اطلاعات طرح‌های مذکور بررسی شده و اکنون پروژه‌ها طبق لیست ارائه می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 70 پروژه تا پایان سال جاری در گیلان، تصریح کرد: 15 پروژه جزو طرح‌های مهر ماندگار نیست و 15 پروژه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

هاشم‌نیا بر پیگیری روند اجرای پروژه‌ها به صورت روزانه تاکید کرد و گفت: 4 هزار میلیارد تومان پروژه در گیلان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول