اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سری پنجم افتتاح شهرداری اردبیل

10 پروژه عمرانی در منطقه 4 شهرداری اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) 10 پروژه عمرانی با هزینه‌کرد 44.5 میلیارد ریال در منطقه چهار شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسید.

10 پروژه عمرانی در منطقه 4 شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این پروژه‌ها شامل بهسازی زیر‌گذر حسن‌آباد، بهسازی خیابان جاده مغان، اجرای کانال سنگی رودخانه کلخوران، اجرای روتوش خیابان وحدت و اصلاح هندسی، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح منطقه، بهسازی و زیر‌سازی محوطه ترمینال بین شهری، نورپردازی پل مبارزان، بهسازی کامل خیابان 20 متری پناه‌آباد، بهسازی کامل معابر پشت مخابرات،  بدنه‌سازی و پیاده‌روسازی جمعه مسجد با مشارکت سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل است.

در این مراسم شهردار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در این منطقه سایر پروژه‌های عمرانی نیز در دست اجراست که از جمله آن می‌توان پارک تپه سربند به مساحت 3 هکتار را نام برد.

صدیف بدری از حل مشکل حقوقی بازگشایی خیابان 30 متری سینا در راه کلخوران خبر داد و خاطرنشان کرد: با این بازگشایی مشکل ترافیک شهری نیز برطرف می‌شود.

وی همچنین از احداث پارک 2 هکتار شهرک طرفدار حقیقت خبر داد و یادآور شد: در کنار اجرای این پروژه‌ها بهسازی معابر تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل به تلاش گسترده و وسیع شورا و شهرداری برای خدمت‌رسانی بیشتر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مسیر آنچه دلگرم کننده به نظر می‌رسد حمایت‌ها و تزریق بخشی از اعتبارات به صورت ملی است تا بتوانیم طلب پیمانکاران را پرداخت کرده و رضایت نسبی را برقرار کنیم.

بدری از مردم نجیب منطقه در همراهی و همکاری خوب با شهرداری، پیمانکاران و کارگران شهرداری قدردانی کرد و بیان داشت:‌ اعضای شورای شهر اردبیل دغدغه‌ای جز خدمت ندارند و در این سنگر آماده هستند صادقانه و بی‌منت یاریگر شهرداری بوده تا کارها با روند مطلوب ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود همچنین از حمایت‌ها و انعکاس صحیح و شفاف اخبار شهرداری از طریق رسانه‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات بی‌ادعا دوشادوش شهرداری از ابتدای امسال پر‌توان‌تر از سال‌های گذشته در سنگر خدمت‌رسانی حاضر شدند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول