اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا

همایش امنیت و اصناف در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری همایش امنیت و اصناف در زنجان خبر داد.

همایش امنیت و اصناف در زنجان برگزار می‌شود

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، تقدیر از کارکنان ساعی، برگزاری همایش 110 هزار دفاع شخصی و انهدام مشروبات الکلی از برنامه‌های روز نخست هفته ناجا است.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، رانندگان برتر ترافیکی و کارکنان ساعی از دیگر برنامه‌های این روز است، افزود: برگزاری رزمایش رهایی گروگان در بازار در قالب سرقت مسلحانه، رهایی گروگان و برخورد با اراذل و اوباش از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته ناجا است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری ملاقات عمومی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان و فرمانده شهرستان زنجان با شهروندان خبر داد و گفت: همزمان با روز دوم این هفته این برنامه در دفتر نظارت همگانی و از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ فرهنگ یاران ترافیک و همیاران پلیس در روز سوم برگزار می‌شود، افزود: قرائت پیام مهر با حضور فرمانده انتظامی و مسئولان ارشد استان از برنامه‌های این روز است.

موسوی با اشاره به برگزاری همایش راهوران محله با عنوان دهیاران تصریح کرد: این برنامه در سالن اجتماعات فرمانداری سابق 9 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش رهایی گروگان در بازار در شهرستان ابهر برگزار می‌شود، افزود: سرقت مسلحانه، رهایی گروگان و برخورد با اراذل و اوباش از برنامه‌های این رزمایش است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ملاقات عمومی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با شهروندان تصریح کرد: این برنامه 9 تا 11 صبح روز 9 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست علمی و تخصصی با عنوان تبیین باورهای غلط در خصوص استعمال مواد مخدر خبر داد و گفت: این برنامه دهم مهر ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به برگزاری رزمایش رهایی گروگان در شهرستان خرم‌دره افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی در 11 مهر ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری ملاقات عمومی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به شهروندان خبر داد و گفت: این ملاقات از 9 تا 11 صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری همایش امنیت و اصناف در زنجان خبر داد و گفت: ملاقات عمومی رئیس پلیس پیشگیری و معاون وظیفه عمومی با شهروندان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به تجلیل از خادمان شهدا، نخبگان و فرزندان شهدا افزود: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بالا و سخنرانی فرماندهی انتظامی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول