اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

نیروی انتظامی ضامن حفظ امنیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی بوده چراکه امنیت از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است.

نیروی انتظامی ضامن حفظ امنیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی‌داشت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با بیان این که از مقدرات الهی بوده که مرقد این امام در ایران اسلامی قرار بگیرد، اظهار کرد: حرم امام رضا (ع) مأمن و پناهگاهی برای کشور ما بوده و باید به خاطر این نعمت الهی خداوند را سپاسگزار باشیم.

امام جمعه شهرستان چرام در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی، حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه را اساسی‌ترین کار این نیرو دانست و ابراز داشت: نعمت امنیت از مهم‌ترین نعمت الهی است که در پرتو آن آرامش ایجاد می‌شود که این وظیفه خطیر اکنون بر عهده نیروی انتظامی است.

وی یک نیروی انتظامی کارآمد را دارای ویژگی‌های دیانت، اقتدار و عزت و هوشیاری برشمرد.

خطیب جمعه چرام با بیان این که نیروی انتظامی باید مصالح کشور را در نظر گرفته و به مصالح شخصی کاری نداشته باشند، گفت: آن‌چه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند این است که قوی و مقتدر، هوشمند و پیچیده، سالم و امین، سریع و به هنگام و مؤدب و اهل بیان و تفاهم با مردم باشد.

وی حفظ سلامت بدن را از واجبات ذکر کرد و عنوان داشت: همه وظیفه داریم که از این امانت محافظت کنیم چرا که یکی از بیماری‌هایی که امروز رایج شده و در سال بیش از 17 میلیون نفر را در جهان به کام مرگ می‌کشد، بیماری‌های قلبی، عروقی و سکته‌های مغزی است.

وی به عوامل بروز این بیماری‌ها اشاره کرد و افزود: تغذیه ناسالم، کم تحرکی، استرس‌ها و کم تحرکی از جمله عوامل دخیل در این بیماری‌ها بوده که لازم است با تجدید نظر در وضعیت خوراک و تحرک بیشتر خود را از این بیماری‌ها نجات دهیم.

طزری با اشاره به روز آتش‌نشانی و ایمنی متذکر شد: یکی از مشاغل سخت و خطرناک حرفه آتش‌نشانی است چرا که این عزیزان با فداکاری جان کسانی را که گرفتار آتش و یا خطرات سخت می‌شوند، نجات می‌دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول