اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و از ماموران انتظامی انتظار داریم با مهربانی با مردم برخورد کنند.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: چیزی که آدمی را از بند دلبستگی به دنیا و پلیدی‌های آن باز می‌دارد تقوا بوده و تنها با در پی گرفتن راه تقوا می‌توان به سعادت واقعی دنیا و آخرت دست یافت.

امام جمعه خاورشهر بیان کرد: ترویج فرهنگ دینی و رواج اصول دین در وهله اول بر عهده خانواده‌ها بوده که خانواده‌ها نباید از این مهم غافل بمانند چرا که اگر آن‌ها برای فرزندان خود برنامه تربیتی نداشته باشند معلوم نخواهد شد به چه سمت و سویی کشیده می‌شوند.

وی با اشاره به فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی ضد پیامبر اسلام (ص) ادامه داد: دشمنان با بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان در نظر دارند تا کینه خود را نشان دهند اما آنان با این اقدامات شنیع تنها عجز و ناتوانی خود را بیش از گذشته به همگان اثبات می‌کنند.

حجت‌الاسلام یاسینی تصریح کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون با اقدامات شوم و حمله به اعتقادات و توهین به مقدسات مسلمانان در نظر دارند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند اما اتحاد و همدلی و محکم بودن اعتقادات مسلمانان به دشمنان اجازه کوچک‌ترین لغزشی را نخواهد داد.

امام جمعه خاورشهر از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی و ارزشی در نشان دادن اتحاد و همدلی جامعه اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: این دوران تضمین‌کننده آینده درخشان ملت ایران شد چراکه ما بعد از جنگ در یک رسالت عظیم و سنگین در حوزه سازندگی، عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برداشتیم و با ایستادگی خود در سه دهه گذشته دشمنان را به زانو درآوردیم.

وی با اشاره به جنایات دولت استکبار در مقابله با بیداری اسلامی گفت: استکبار جهانی با همراهی برخی از کشورهای منطقه روزی حجاج ما را به قتل می‌رسانند، روز دیگر به اسرائیل کمک می‌کنند و روزی دیگر به بحرین حمله‌ ‌می‌کنند و قبور ائمه معصومین (ع) را تخریب می کنند و امروز هم به دنبال اسقاط حکومت مردمی سوریه هستند.

امام جمعه خاورشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته به همه زحمت‌کشان و  پرسنل  نیروی انتظامی ابراز داشت: زحمات و مرارت‌های این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی یادآور شد: با تلاش ماموران انتظامی شاهد ایجاد امنیت در جامعه هستیم و این عزیزان در سخت‌ترین شرایط برای حفظ امنیت در جامعه تلاش دارند.

حجت‌الاسلام یاسینی افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و از ماموران انتظامی انتظار داریم با مهربانی با مردم برخورد کنند.

امام جمعه خاورشهر به روز سالمندان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به این قشر بیان کرد: سالمندان نیازمند توجه بیشتر و بهتر هستند و ما باید از پدران و مادران خود همواره قدردانی کنیم و دین خود را به شایستگی ادا کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول