اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

نیروی انتظامی به دنبال ایجاد اقتدار در کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: نیروی انتظامی امروز به دنبال صلح و برقراری امنیت در کشور و حفظ جان و مال مردم از گزند مستکبران است.

نیروی انتظامی به دنبال ایجاد اقتدار در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک در جمع نیروهای انتظامی و نظامی خلخال اظهار داشت: تلاش و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی در 33 سال گذشته بر همگان روشن و ثابت است و این نیرو با اقتدار در حفظ تمامیت ارضی کوشیده و در این راه هزاران شهید تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: آنچه که امروز نیروی انتظامی به دنبال آن است صلح و برقراری امنیت در کشور و حفظ جان و مال مردم از گزند مستکبران است.

امام جمعه خلخال ادامه داد: در برخی از کشور‌ها نیروهای نظامی در خدمت  چاپیدن مردم، ترساندن مردم و ایجاد رعب وحشت در بین آنها و غارت ثروت‌های عمومی و فقیر کردن مردم است، ولی نیروی انتظامی مقتدر در کشور جمهوری اسلامی ایران  در خدمت پاسداری و حفظ امنیت مردم بوده و حافظ منافع نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان خلخال  در سخنانی به کاهش سرقت‌ها در شش ماه سال 91 در شهرستان خلخال اشاره کرد.

سرهنگ حسین بهمنی بیان داشت: در شش ماه اول سال 91 کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر و مشروبات الکلی و قاچاق بیش از 300 برابر افزایش داشته و نیرو‌های انتظامی شبانه‌روز در خدمت امنیت و آسایش مردم هستند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان خلخال به لحاظ قرار گرفتن در سر راه چهار استان از جمله استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، آذربایجان غربی و زنجان ابراز داشت: قاچاقچیان و سوداگران مرگ در عبور از خلخال به عنوان اصلی‌ترین کریدور ارتباطی شمال غرب کشور ناموفق بوده و همیشه در دام پلیس گرفتار می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: کشفیات در سایه تلاش‌های سربازان تلاشگر نیروی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهری و روستایی است .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از 25 تن از تلاشگران عرصه نظم و امنیت  با اهدا لوح و جوایزی تجلیل شد.  

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول