اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهربابک

نیروی انتظامی امنیت قابل توجهی به جامعه هدیه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: فرزندان انتظامی ایران اسلامی توانسته‌اند با تلاش‌های شبانه‌روزی خود نظم و امنیت قابل توجهی به جامعه هدیه کنند.

نیروی انتظامی امنیت قابل توجهی به جامعه هدیه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حمید ملایی امروز در صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان با تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: فرزندان نظامی ایران اسلامی توانسته‌اند با تلاش‌های شبانه‌روزی خود نظم و امنیت قابل توجهی به جامعه هدیه کنند.

وی ابراز داشت: نیروهای انتظامی در هر شبانه‌روز حدود 100 مأموریت انجام می‌دهند که حاصل این مأموریت‌ها ایجاد شدن امنیت قابل قبول در سطح شهرستان است و شهربابک در زمینه امنیت از شهرستان‌های مجاور خود امنیت بیشتری دارد.

ملایی عنوان کرد: کشف جرائم، برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، دستگیری باند‌های سرقت احشام و موتورسیکلت و ایجاد نظم و امنیت بر برگزاری انتخابات، برخورد با توزیع کنندگان اقلام غیر‌ فرهنگی، پیگیری و برخورد مناسب با اجتماع‌کنندگان بخش اندکی از اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته است.

وی تصریح کرد: شهربابک با وسعتی حدود 13 هزار و 500 کیلو‌متر مربع یکی از وسیع‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است که به لطف خدا و تلاش و همت کارکنان نیروی انتظامی موفق شده‌ایم در تمام حوزه استحفاظی شهرستان نظم و امنیت را برقرار کنیم.

ملایی از تمام مردم و مسئولان که با همکاری خود نیروی انتظامی را در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان گام برداشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس، رژه موتوری نیروی انتظامی در سطح شهرستان شهربابک امروز برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول