اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

ایجاد امنیت پایدار در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ایجاد امنیت صد در صد پایدار و صحیح در جامعه ضروری است و نیروهای انتظامی باید در این زمینه تلاش کنند.

ایجاد امنیت پایدار در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در آیین سان و رژه نیروهای انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: اسلام ما را دعوت به تفکر کرده است، زیرا تفکر منشا بیداری مسلمانان می‌شود و انسان را متحول می‌کند.

وی تصریح کرد: تفکر انسان مسلمان را به مرحله‌ای از تعالی می‌رساند که به خواست خود همه چیز را در راه اهداف مقدس اسلام و قرآن فدا می‌کند.

جعفری با اشاره به اینکه خداوند ما را برای هدف‌های بسیار عالی و مقدس خلق کرده است، بیان داشت: قرآن در موارد گوناگون به این هدف عالی اشاره و بیان می‌کند که ما برای تکامل آفریده شده‌ایم.

وی اذعان داشت: عده‌ای شیاد و افراد بی‌ایمان و جاهل برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های مالی خود مردم را به عرفان‌های کاذب دعوت می‌کنند و هنوز انسان‌هایی هستند که بدون انجام هرگونه تحقیق از عالمان دینی به دنبال این افراد شیاد راه می‌افتند.

جعفری بر مواظبت و مراقبت از گسترش عرفان‌های کاذب در جامعه تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از عرفان‌های کاذب داشته باشد.

وی با بیان اینکه خداوند به ما عقل و فکر داده است، خاطرنشان کرد:  مقاومت و جدیت برخاسته از عقل و خرد رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها است.

جعفری نیروهای انتظامی را از افتخارآفرین‌ترین نیروهای نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: بسیاری از این نیروها در دوران دفاع مقدس به تکلیف شرعی و اسلامی خود عمل کردند.

وی اذعان داشت: نیروهای انتظامی باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند و به مرحله‌ای برسیم که امنیت 100 درصد پایدار و صحیح در جامعه وجود داشته باشد.

جعفری افزود: ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر زورگویی‌ها، تجاوزات و ظلم و ستم مستکبران غربی و عوامل آن‌ها مقاومت کرده است و این راه را ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس،‌ هفته نیروی انتظامی با شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» با اجرای صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و آیین سان و رژه نیروهای انتظامی مستقر در کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول