اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

امنیت و ثبات ایران در دنیا مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: ایران اسلامی در عرصه کنونی از امنیت و ثبات بسیار مطلوب و قابل تقدیر برخوردار است.

امنیت و ثبات ایران در دنیا مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی سیستان‌وبلوچستان به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اجلاس اخیر سران عدم تعهد در تهران افزود: بزرگان و سران بسیاری از کشورها با حضور در کشور ما، ثبات سیاسی و اجتماعی ایران را از نزدیک مشاهده کردند که این به دلیل تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی محقق شده است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: نیروی مسلح در همه کشورها حافظ تأمین امنیت آن کشور هستند و قوای مسلح نظامی مأمور امنیت مرزها و قوای مسلح انتظامی مأموریت درون کشور را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: اگر چه نیروهای مسلح در شرایط بحرانی به هم کمک می‌کنند، اما در اصل تقسیم کار اینگونه است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در شرایط عادی، هم مرزبانی و هم تأمین امنیت داخل هر کشور بر عهده نیروی انتظامی است، اما در زمان تهاجم، نیروهای مسلح اعم از ارتشیان و سپاهیان که مأموریت حفظ مرزها و تمامیت مرزی را دارند نیز با ناجا همکاری می‌کنند.

سلیمانی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی علاوه بر مبارزه با هرگونه اغتشاش داخلی، مانند دژ مستحکم اجتماعی بوده و مسبب عزت دین و قوام جامعه هستند.

وی با بیان اینکه کشورهای همجوار ایران از نظر امنیت به هم ریخته هستند، تصریح کرد: وقتی ایران اسلامی را با کشورهای همسایه مقایسه می‌کنیم، امنیت کنونی آن جای سپاس دارد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: وقتی یک دانشجو از غرب به شرق کشور و بالعکس برای تحصیل سفر می‌کند و خانواده بدون هیچ نگرانی وی را راهی می‌کنند، نشان از امنیت بسیار مطلوب در جامعه ایران اسلامی دارد.

سلیمانی افزود: خانواده‌های دانشجویان، به توان نیروهای نظامی و انتظامی همیشه بیدار و آگاه و مقتدر کشور ایمان راسخ دارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول