اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه مقاومت اصفهان:

خبرگزاری فارس حاشیه امنیت زیادی برای مخاطبان دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه مقاومت سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: خبرگزاری فارس کامل‌ترین و جامعه‌ترین اخبار را منتشر می‌کند و حاشیه امنیت زیادی از لحاظ صحت و سقم اخبار برای مخاطبان دارد.

خبرگزاری فارس حاشیه امنیت زیادی برای مخاطبان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس علی قاسمی مدیر عامل باشگاه مقاومت به همراه مسئول روابط‌عمومی این باشگاه در دفتر خبرگزاری فارس حضور یافته و با سرپرست خبرگزاری و خبرنگاران آن دیدار کرد.

حسن قانونی، سرپرست خبرگزاری فارس در استان اصفهان در این بازدید که دو ساعت به طول انجامید، ضمن خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از پیشینه و نحوه عملکرد خبرگزاری فارس ارائه کرد و افزود: بر اساس آمار منتشر شده در سال 89 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود 67 درصد اخبار رسانه‌های مکتوب از خبرگزاری فارس نقل شده است.

مدیر عامل باشگاه مقاومت سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: خبرگزاری فارس کامل‌ترین و جامعه‌ترین اخبار را منتشر می‌کند و حاشیه امنیت زیادی در بحث صحت و سقم اخبار برای مخاطبان دارد.

وی با اشاره به اینکه هر روز اخبار خبرگزاری فارس را رصد می‌کند، تصریح کرد: با توجه به تنوع خبری و گستردگی فعالیت خبرگزاری فارس در اصفهانU تصور نمی‌کردم که با امکانات کم موفق به چنین کار بزرگی شده است.

قاسمی ادامه داد: حضور در خبرگزاری فارس انگیزه ما را برای خدمت بیشتر به جوانان در عرصه ورزش مضاعف کرد.

وی در ادامه به سوالات خبرنگاران فارس در مورد عملکرد باشگاه مقاومت و مسائل جاری ورزش استان پاسخ داد که مشروح آن در روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول