اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش احساس امنیت در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقتدار نرم نیروهای انتظامی و مشارکت مردم، امسال احساس امنیت در سیستان و بلوچستان افزایش یافته است.

افزایش احساس امنیت در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حمید فهیمی‌راد پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ناجا اقتدار نرم را در دستور کار خود قرار داده، اعتماد و احترام به مردم را بیش از پیش در بین پرسنل خود نهادینه کرده است.

وی افزود: نتیجه این احترام و اعتماد، مشارکت مردم در عملیات‌های نیروی انتظامی بوده، مشارکت مردم سرمایه بزرگی هست که ناجا در این استان به دست آورده است.

* کاهش 10 درصدی انواع سرقت در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تلاش پرسنل ناجا، در شش ماه نخست امسال در انواع سرقت‌ها، 10 درصد کاهش داشته‌ایم.

فهیمی‌راد بیان کرد: با توجه به اینکه همه ساله تعدادی خودرو به خودروها افزوده می‌شود، با تلاش پلیس و مشارکت مردم، تصادفات فوتی و جرحی در بخش تصادفات درون شهری کاهش یافته است.

وی افزود: در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته در همین مدت، در زمینه تصادفات درون شهری، فوتی‌ها 29 درصد، جرحی 9 درصد، خسارتی 15 درصد، مجروح شش درصد و فوتی 23 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در زمینه تصادفات برون‌شهری نیز فوتی‌ها شش درصد، خسارتی 16 درصد، جرحی 18 درصد، تعداد مصدومان و مجروحان 28 درصد کاهش داشته‌ایم.

فهیمی‌راد اضافه کرد: این موفقیت‌ها تنها به وسیله عملکرد پلیس محقق نشده، بلکه تمامی عملکرد پلیس با مشارکت مردم انجام شده است.

وی گفت: کاهش وقوع جرائم در این استان دلیل بر آن نیست که دشمن بیکار نشسته، بلکه دشمنان به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند و این هوشیاری و بصیرت مردم استان هست که افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پلیس بدون مردم نمی‌تواند مأموریت‌های خود را انجام دهد، رمز موفقیت پلیس مشارکت مردم است.

* برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته ناجا

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه‌های هفته ناجا از هشتم مهرماه جاری با برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زاهدان آغاز می‌شود.

فهیمی‌راد از برگزاری نمایشگاه هفته ناجا در بوستان ثامن‌الائمه نیروی انتظامی خبر داد و گفت: رویکرد نمایشگاه امسال کاملاً آموزشی است.

وی گفت: در طول هفته ناجا، برنامه‌های متعدد و متنوعی از جمله دیدار با دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و سران طوایف انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول