اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها در جامعه تولید امنیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها در جامعه این است که تولید امنیت می‌کنند.

رسانه‌ها در جامعه تولید امنیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرامرز خلیلی‌نیا ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: رسانه‌ها بهترین یاور برای پلیس در راه ایجاد امنیت اجتماعی هستند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رسانه سرمایه‌ای اجتماعی است که بهترین نقش را در فرهنگ‌سازی برای کاهش معضلات اجتماعی بر عهده دارد.

این مسئول در امور نظم و برقراری امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که رسانه و پلیس گرد هم آمده و به تبیین معضلات اجتماعی و ارائه راه حل برای برطرف کردن آن‌ها بپردازند.

خلیلی‌نیا نقش رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه برقراری امنیت اجتماعی بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: رسانه‌ها در استان هر لحظه در کنار پلیس بوده‌اند و بخش بزرگی از فرهنگ‌سازی در ارتباط با کار پلیس و نحوه تعامل با مردم را بر دوش کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی که از روز هشتم مهرماه در این استان آغاز می‌شود برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد که از رسانه‌ها انتظار داریم همانند همیشه در کنار پلیس به انعکاس خدمات این نیروی خدمت‌گزار بپردازند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول