اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

بزرگ‌ترین خدمت آتش‏نشانی تامین امنیت شهروندان است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: خدمت و ایثار شما کمتر از ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست و بزرگ‌ترین خدمت آتش‏نشانی تامین امنیت شهروندان است.

بزرگ‌ترین خدمت آتش‏نشانی تامین امنیت شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم تقدیر از آتش‌نشانان با حضور مسئولان شهرستان ری و باقرشهر برگزار شد.

جمشید سعادتمند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به آتش‌نشانان سخت‌کوش شهرداری باقرشهر تبریک گفت و اظهار داشت: خدمت و ایثار شما کمتر از ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

شهردار باقرشهر ضمن ابراز خرسندی از اقدامات آتش‌نشانی باقرشهر افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی باقرشهر که در منطقه‌ای واقع شده که مراکز صنعتی بزرگی مانند شرکت پالایش و پخش شهید تندگویان، مجتمع کارگاهی تجریشی، نیروگاه گازی ری، شهر سنگ و کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی و ... در آن واقع شده است، وظیفه شما را سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: به همین جهت شهرداری باقرشهر تلاش کرده است تا در راستای حفظ امنیت جان و مال شهروندان، بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات را مهیا کند.

در ادامه علیرضا باشتنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته دفاع مقدس بهره‌گیری رزمندگان اسلام از فرهنگ عاشورا است که به آنان ایثار و از خودگذشتگی را می‌آموزد و می‌بینیم آنان با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خود را بر کف دست گرفته و به مصاف دشمنان می‌رفتند و به تکلیف فکر می‌کردند و شهادت در راه خدا را پیروزی می‌دانستند.

وی در ادامه تصریح کرد : امروز آتش‌نشانان نمونه‌های بارزی از ایثار و فداکاری در زمان حال هستند که با گذشتن از جان خود برای امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.   

ایرج یوسفی مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، گزارشی از اقدامات این مرکز اعلام کرد و ابراز داشت: همکاری با ستادهای نوروزی و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و ... از مهم‌ترین ماموریت‌های آتش‌نشانی باقرشهر است که با توجه به حضور پرشور و میلیونی زائران و مجاوران حرم مطهر در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) و به منظور حفظ ایمنی مراکز اسکان آنان و پیشگیری از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار، خودروها به همراه تجهیزات کامل در مبادی ورودی و خروجی شهر و مراکز اسکان مستقر می‌شوند.

وی به بخشی از مشکلات این مرکز نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر شهردار و اعضای شورای اسلامی در رفع این کمبودها شد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول