اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

وضعیت امنیتی کرمان مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: وضعیت امنیتی مطلوبی در استان کرمان وجود دارد و دغدغه‌ای در حوزه جرائم جنایی و امنیتی در این خطه نداریم.

وضعیت امنیتی کرمان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان صبح امروز در آیین سان و رژه نیروهای انتظامی مستقر در کرمان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: جانبازان قطع نخاع نیروی انتظامی نشان‌دهنده اوج فداکاری فرزندان ما در تأمین امنیت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد مختلف در برابر نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و حتی آن‌ها از توهین به مقدسات این نظام هم خودداری نمی‌کنند.

چناریان اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی با حضور خورشید درخشان ولایت، فداکاری مردم و جانفشانی نیروهای مسلح در اوج عزت و سربلندی در مسیر آرمان‌ها و اهداف والای خود به پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی مطلوبی در استان کرمان وجود دارد و دغدغه‌ای در حوزه جرائم جنایی و امنیتی در این خطه وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه ‌دغدغه کنونی ما در حوزه امنیت اجتماعی است، افزود: رویکرد نیروی انتظامی به سوی جامعه‌محوری و مشارکت مردم تغییر کرده است و مشارکت و همراهی مردم در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه در کاهش جرایم اجتماعی و اخلاقی نقش ویژه‌ای دارد.

وی همراهی و همکاری مردم استان کرمان در اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی و همچنین ایجاد امنیت به ویژه امنیت اجتماعی و اخلاقی با این مجموعه را مطلوب دانست.

به گزارش فارس،‌ هفته نیروی انتظامی با شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» با اجرای صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و آیین سان و رژه نیروهای انتظامی مستقر در کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول