اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران:

سند همکاری سرمایه‌گذاری دریاچه ولشت مازندران امضا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران اعلام کرد: برای سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت با شهرداری مرزن‌‌آباد سند همکاری امضا شد.

سند همکاری سرمایه‌گذاری دریاچه ولشت مازندران امضا شد

سیدعلی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره جلسه با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به جذب سرمایه‌گذار در شهرهای مختلف مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان همیاری با پشتوانه و توان فنی پرسنل خود و تجربه چندین سال کار اقتصادی به دنبال جذب سرمایه‌گذار در شهرهای که شرایط سرمایه‌گذاری را دارند اقدام به سرمایه‌گذاری با کمک بخش خصوصی می‌کند.

حجازی تصریح کرد: تمام فرآیندهای مربوط به کسب و کار از مرحله اخذ مجوز تا بهره‌برداری از پروژه را در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در نظر گرفته خواهد شد تا سرمایه‌گذار با خیالی آسوده به فکر کسب سود در کنار خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.

وی یکی از متولیان بهبود فضای کسب و کار را بر اساس قانون اصل 44، اتاق بازرگانی اعلام کرد و افزود: براساس برنامه پنجم توسعه بخشی از بهبود فضای کسب و کار برعهده دولت است که سازمان همیاری به نمایندگی از دولت در حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهری را هدف اصلی واحد سرمایه‌گذاری در سازمان ذکر کرد و افزود: این امر برای بخش خصوصی پیام مثبتی تلقی می‌شود که سازمان همیاری با رویکرد حمایتی برای به سود‌رسانی سرمایه افراد برنامه‌های عملی در راستای سودآور دارد.

این مسئول با بیان اینکه سازمان همیاری همیار همه شهرداری‌های استان است، گفت: با همتی که در سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران برای بهبود فضای کسب و کار در راستای قوانین سازمان وجود دارد سازمان در حال گام برداشتن به سوی تعالی در حرکت است

حجازی اذعان داشت: همه شهرداران استان مازندران در منطقه مدیریت خود شرایط مهم سرمایه‌گذاری را برای معرفی و هدایت بخش خصوصی توسط سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به این سازمان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در حال سرمایه‌گذاری با یکی از شهرداری‌های مازندران هستیم، متذکر شد: برای سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت با شهرداری مرزن آباد سند همکاری امضا شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول