اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری به منظور تسریع و تسهیل در امور این منطقه خبر داد.

راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی صبح امروز در جلسه هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی با اشاره به ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در این منطقه اظهار کرد: با راه‌اندازی این پنجره به منظور تسریع و تسهیل امور مراجعه کنندگان حوزه سرمایه‌گذاری، تمام بخش‌های مربوطه در این واحد متمرکز می‌شود.

وی با بیان اینکه در پنجره واحد سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی تمام خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود، گفت: در این مجموعه مدیریت‌ها و واحدهای سرمایه‌گذاری، بازرگانی، گمرکی، صنایع، ثبت شرکت‌ها، اداری و مالی که از حوزه‌های کاری مورد نیاز سرمایه‌گذاران هستند در یک مجموعه واحد تمام خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

این مسئول تمرکز تمام واحدها و بخش‌های مربوط با حوزه سرمایه‌گذاری در قالب پنجره واحد سرمایه‌گذاری را جزو اولویت‌های سازمان منطقه آزاد عنوان کرد و گفت: با تشکیل این پنجره کاهش بروکراسی اداری، تسریع در ثبت شرکت‌ها، کاهش زمان صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، ارتباط و دسترسی به حوزه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و کسب اطلاعات مورد نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن را شاهد خواهیم بود.

وی با تصریح بر اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات بخش عمده‌ای از خدمات به صورت الکترونیک ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: عرضه خدمات دولت الکترونیک، امور مالی و اداری از جمله این تسهیلات است.

رحیمی افزود: مدیران و کارشناسان سازمان منطقه آزاد به عنوان مشاورانی امین، فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری و مزایای قانونی این منطقه را برای تسریع در خدمات‌رسانی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند.

به گفته وی، اقدام‌های لازم در مسیر اهداف تأسیس مناطق آزاد که جذب سرمایه‌گذار و اشتغالزایی مولد بوده، در منطقه آزاد صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول