اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسئولان برای ترویج ورزش سرمایه‌گذاری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از مسئولان خواست برای ایجاد فضا و ترویج ورزش سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند.

مسئولان برای ترویج ورزش سرمایه‌گذاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان را ضروری دانست و اظهار کرد: برای ورزش باید بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان سخن امام خمینی (ره) درباره ورزش، افزود: برخی از افراد در مکان‌های ورزشی بداخلاقی‌ها و درگیری‌های ناپسندی را انجام می‌دهند که موجب ناراحتی مردم می‌شود و باید این نسل هدایت شوند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: جوانان ما به مسایل دینی اعتقاد دارند و فطرت آنها سالم است.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی درست در امر ورزش تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی درست در امر ورزش، دشمنان در مقابل اراده ملت ما تضعیف می‌شوند.

قربانی با اشاره به اینکه حضور دختران ایرانی محجبه در کشورهای غربی تبلیغ بزرگی برای اسلام است، اضافه کرد: سجده ‌کردن ورزشکاران ایرانی پس از قهرمانی در میادین جهانی و حجاب بانوان ما نشان‌دهنده دین‌داری آنهاست.

وی ابراز کرد: انعکاس ورزش کردن علما و مراجع به ویژه مقام معظم رهبری از صدا و سیما برای نسل جوان ما اثر خوبی دارد.

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه ما نسبت به شرایط گذشته جهش زیادی در توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استان داشته‌ایم، اظهار کرد: با توجه به جمعیت کوچک استان تراکم بالایی از جمعیت آن ورزشکار هستند.

کیهان هاشم‌نیا با بیان اینکه به دلیل تنوع در مردم و الگوی رفتاری جمعیت جوان در شهر و روستا یکسان است، ابراز کرد: پروژه سالن 6 هزار نفری شهر رشت نزدیک به دو دهه است که آغاز شده و در دو سال اخیر تحرک خوبی داشته است سالن استاندارد و محلی برای انجام ورزش‌های سالم بوده و توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خصوصیات خاص آب و هوایی در استان باید فضای لازم را آماده کنیم که جوانان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در آغاز دولت نهم به ازای هر نفر 17 سانتی‌متر مربع فضای ورزشی داشتیم، افزود: این فضا امروز به یک متر مربع و استاندارد نزدیک شده است.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول