اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مرکز خدمات سرمایه‎گذاری گلستان هفته آینده افتتاح می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هفته آینده در گلستان شاهد افتتاح مرکز خدمات سرمایه‎گذاری خواهیم بود.

مرکز خدمات سرمایه‎گذاری گلستان هفته آینده افتتاح می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی ظهر امروز در پنجمین جلسه برنامه‎ریزی استان اظهار داشت: این مرکز تا سه روز دیگر تحویل داده می‎شود و در هفته آینده نیز افتتاح خواهد شد و ساختمان این مرکز نیز با همکاری شهرداری گرگان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان هفته آینده در این مرکز برگزار می‌شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان ضمن بزرگداشت هفته کرامت و هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در بخش گردشگری مذهبی به یمن این ایام مبارک کلنگ‎زنی طرح میقات‎الرضا (ع) را در گلستان شاهد خواهیم بود.

غلامی طرح میقات‎الرضا (ع) را در افزایش سهم گردشگری استان مهم خواند و ابراز داشت: دستگاه‎های متولی باید در برگزاری هر چه باشکوه‎تر این مراسم در گلستان تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از برنامه‎های محوری استان را در ارتقاء برنامه سرانه عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا یک برنامه بلندمدت ترسیم شده و چهار دستگاه اصلی نیز بیشترین وظیفه را بر عهده دارند و سایر دستگاه‎های اجرایی نیز باید متناسب با این برنامه حرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از دستگاه‎های اصلی در ارتقاء برنامه سرانه استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: نسبت ارزش افزوده استان به کشور 7.5 به 21 درصد است که عمدتا ارزش افزوده استان در بخش کشاورزی است و این بخش نیز با بحران‎های سیل و خشکسالی مواجه است.

غلامی خاطر نشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با کمک دفتر اقتصادی استانداری نسبت به تهیه برنامه راهبردی استان مبادرت ورزیده‎اند و در این برنامه نیز مسیر حرکت مشخص و برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ارزش افزوده با تولید تفاوت دارد یادآور شد: در کشورهای پیشرفته، بخش خدمات که ناشی از تفکرات انسان‎ها است سهم ارزش افزوده بالایی دارد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در حوزه‎های نرم‎افزاری ارزش ‎افزوده بسیاری نهفته است و در قدم نخست نیز باید به این حوزه ورود پیدا کنیم تا به موفقیت‎های خوبی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول