اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون مهریز در دیدار با سفیر روسیه:

شهرستان مهریز مستعد سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز با اشاره به وضعیت صنعت این شهرستان گفت: مهریز از هر نظر مستعد سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی است.

شهرستان مهریز مستعد سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید حسین سالاری در دیدار با سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نزدیکی شهرستان مهریز به مرکز استان یزد همچنین دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب و قرار داشتن در کنار جاده مواصلاتی شمال به جنوب کشور و برخورداری از بهترین شهرک صنعتی استان از مزایای نسبی این شهرستان برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: مسئولان و صنعتگران این شهرستان باید برای رونق بیشتر صنعت در این منطقه تلاش بیشتری کنند تا بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان صورت گیرد.

سالاری عنوان کرد: هم‌اکنون وضعیت صنعت در این شهرستان مناسب است و شهرک صنعتی مهریز یکی از شهرک‌های صنعتی موفق کشور و استان یزد است.

وی با اشاره به حضور سفیر کشور روسیه در مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز عنوان کرد: ما این سفر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این سفر مقدمه‌ای برای معرفی شهرستان مهریز و صنایع این شهرستان به جهانیان باشد.

سالاری، حضور سفیر روسیه در مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز را گامی در جهانی شدن صنعت این شهرستان دانست و تاکید کرد: شهرستان مهریز از هر نظر مستعد سرمایه‌گذاری است.

وی در مورد دستاوردهای سفر سفیر روسیه و هیئت همراه به یزد اظهار داشت: مهم‌ترین مزیت این سفر، آشنایی سفیر روسیه با پتانسیل‌های بالقوه مدیریت جوانان ایرانی در صنعت است.

سالاری عنوان کرد: از دیگر محاسن این سفر، اعلام آمادگی ارتباط تجاری بین کشور روسیه و مجتمع کاشی پرسپولیس مهریز برای ارسال محصولات این کارخانه به مقصد روسیه است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهریز حضور لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران را در یکی از مجتمع‌های صنعتی شهرستان مهریز، نقطه عطفی در شناساندن پتانسیل‌های بالقوه این شهرستان در امر صنعت ذکر کرد و گفت: صنعتگران شهرستان مهریز آمادگی دارند تا با یک نقشه راه معین و اجرایی در ارتقاع سطح روابط تجاری با دیگر کشورها به وی‍ژه روسیه گام بردارند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول