اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی مطرح کرد

افتتاح نخستین آکادمی ورزش‌های همگانی/تغییرات گسترده ‌در انجمن‌های ورزشی‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از تغییرات گسترده در سطح انجمن‌های ورزشی و مسئولان هیئت‌های ورزشی در استا‌ن‌ها در راستای گسترش و انسجام هر چه بیشتر این رشته ورزشی خبر داد.

افتتاح نخستین آکادمی ورزش‌های همگانی/تغییرات گسترده ‌در انجمن‌های ورزشی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا دوست‌محمدی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف بزرگ فدراسیون ورزش‌های همگانی و به تبع آن هیئت‌های ورزشی در سطح استان‌های مختلف کشور ضعف در اطلاع‌رسانی بوده و متأسفانه علی‌رغم فعالیت بیش از 24 انجمن ورزشی زیر نظر این فدراسیون فقط با نام پیاده‌روی در سطح جامعه شناخته می‌شود.

وی افزود: سند راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور تدوین شده است و امیدواریم با هماهنگی و همدلی همه ورزشکاران، مربیان و مدیران کل استان‌های مختلف شاهد اجرایی شدن این سند راهبردی و ارتقای شاخص‌های در نظر گرفته شده در حوزه ورزش‌های همگانی در استان باشیم.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور تصریح کرد: بر اساس سند چشم‌انداز توسعه کشور باید تا پایان سال 1404 بیش از 50 درصد جمعیت کشور در عرصه ورزش همگانی فعالیت داشته باشند و این مهم وظیفه فدراسیون و هیئت‌های ورزش همگانی در کشور را بسیار خطیرتر می‌کند.

دوست‌محمدی افزود: برای تحقق این امر نیاز به اصلاح بسیاری از ساختارهای فنی و نیروی انسانی در فدراسیون و هیئت‌های استانی بوده و در همین راستا این اصلاحات در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک نیز شاهد تغییراتی در سطح انجمن‌ها و مسئولان هیئت‌های استانی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: طی ده روز آینده سایت جامع  فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اولویت معرفی همه انجمن‌های ورزشی تابعه و اطلاع‌رسانی گسترده در این خصوص آغاز به کار خواهد کرد و ایجاد کمیته‌های متناظر انجمن‌های ورزشی نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اعلام کرد: علی‌رغم محدودیت‌های به عمل آمده برای جلوگیری از ایجاد آکادمی‌های ورزشی توسط فدراسیون‌های ورزشی مختلف خوشبختانه فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان نخستین فدراسیون پس از برقراری این محدودیت‌ها موفق به گرفتن مجوز برای ایجاد آکادمی ورزشی شده و به زودی این آکادمی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

دوست‌محمدی در پایان با ابراز خرسندی از انتخاب سیروس رزمگیر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان تصریح کرد: با فعال شدن همه کمیته‌های ورزشی در هیئت استان کردستان این فدراسیون آمادگی کامل دارد تا بهترین مربیان و اساتید را برای ارتقای ورزش‌های همگانی روانه کردستان کند و حمایت‌های مالی ویژه‌ای نیز از هیئت کردستان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول