اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

اختصاص 15 میلیارد تومان برای افتتاح 3 پل در مینوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سازمان منطقه آزاد اروند از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سه پل در مینوشهر خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد تومان برای افتتاح 3 پل در مینوشهر

احسان ایروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروز پل کابلی امام رضا(ع) در مینوشهر از سری پل‌های سه‌گانه این منطقه، با احتساب پیاده‌روی پل به طول 300 متر افتتاح شد.

وی افزود: تعداد کابل‌های پل امام رضا(ع) 40 کابل خارجی است که حداکثر 30 درصد تجهیزات کابلی برای طرح فوق از نمونه خارجی استفاده شده و بقیه کار بر اساس توانمندی‌های پیمانکارهای داخلی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: حجم بتن‌ریزی پروژه فوق 10 هزار متر مکعب و عرض پل به احتساب پیاده‌رو 21.5 متر و ارتفاع آن از سطح دریا 24 متر است.

این مسئول با اشاره به تعداد شمع‌های به کار رفته در پل کابلی امام رضا(ع) مینوشهر گفت: تعداد شمع‌های به‌کار رفته در پل فوق 64 عدد شمع 32 متری و 12 شمع 24 متری است.

ایروانی تصریح کرد: عرض پیاده‌رو این پل 1.59 متر و میلگرد به‌کار رفته در آن 11.126.709 کیلوگرم و آهن‌آلات آن 1.290.724 کیلوگرم است.            

وی ادامه داد: مبلغ اختصاص داده شده برای خرید اقلام خارجی پل امام رضا(ع) مینوشهر بیش از 29 میلیارد ریال و هزینه اقلام داخلی بیش از 67 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشخصه پل مینوشهر عنوان کرد: در این پل کابلی آخرین تکنولوژی‌های دنیا استفاده شده و از خصوصیت‌های پل، زینتی بودن آن است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های مهر ماندگار سازمان منطقه آزاد اروند بوده و در آن سعی شده که در اسرع وقت با حداقل هزینه و امکانات و بیشترین بازدهی افتتاح شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول