اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شکست حصر آبادان

پل کابلی مینوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شکست حصر آبادان، پل کابلی مینوشهر با اعتبار 15 میلیارد تومانی افتتاح شد.

پل کابلی مینوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان پل کابلی مینوشهر ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان آبادان و خرمشهری از جمله فرماندار ویژه آبادان، نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر در مجلس و ائمه جمعه خرمشهر و مینوشهر افتتاح شد.

اعتبار اختصاص داده شده 15 میلیارد تومانی برای هر سه پل این منطقه با عناوین عبدالجبار، امام حسین (ع) و امام رضا (ع) مشترک است. این پل به طول 220 متر و با اعتبار آن از محل پروژه‌های مهر ماندگار منطقه آزاد اروند است.

پل کابلی جزیره مینو بر روی رودخانه اروند صغیر قرار دارد و این بخش را به شهرهای آبادان و خرمشهر ارتباط می‌دهد؛ با توجه به محوریت گردشگری مینوشهر و پروژه‌های عظیم مجاور آن نظیر ساماندهی رودخانه اروند صغیر و احداث پل امام حسین (ع) این پل به‌عنوان ورودی اصلی جزیره مینو با سازه ویژه و زیبای خود نمادی از پیشرفت و ارتقای منطقه است.

پل کابلی جزیره مینو به‌عنوان نماد و ورودی اصلی جزیره مینو بیانگر ایجاد ارتباط جدید و مدرن با محیط اجتماعی و فرهنگی اطراف خود بوده که این ارتباط نوین گامی است در جهت ارتقا کالبدی و فضایی جزیره که به توانمندی و ظرفیت‌های‌های بالقوه خود نزدیک‌تر شود و امید است تا با تعریف جدیدی از ارتباطات بتواند گامی مؤثر در جذب سرمایه‌گذار، گردشگر و بهره‌برداری مردم منطقه و نیل به اهداف منطقه آزاد اروند در جزیره زیبای مینو به عنوان نگین درخشان جنوب باشد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول