اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده‌های معظم شهدا

رزمندگان دفاع مقدس آستارا تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع زیادی از رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان آستارا برگزار شد.

رزمندگان دفاع مقدس آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان ظهر امروز با حضور جمع زیادی از مردم، رزمندگان و مسئولان آستارا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام را شیرمردان بی‌ادعا و مخلص خدا و اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: فداکاری‌ و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی را در مقابل استکبار سربلند کرد.

احمد رضا منشوری برگزاری یادواره شهدا و رزمندگان اسلام را از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه آستارا ذکر کرد و گفت: برگزاری همایش و مراسم‌های تجلیل از ایثارگری‌های رزمندگان اسلام تنها گوشه‌ای از قدردانی رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها باشد زیرا خدمات این بزرگواران به کشور و اسلام بسیار ارزشمند و مقدس است. 

امام جمعه آستارا نیز در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: جنگی که عراق با رهبری صدام بعثی و استکبار جهانی علیه ایران آغاز کرد تحمیلی بود زیرا ایران اسلامی اهل جنگ نیست و همواره خواستار صلح و آرامش در جهان است.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با تاکید بر اینکه در صورت تعرض به تمامیت ارضی کشور پاسخ دندان‌شکنی از سوی ایران اسلامی داده می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمندگان دیروز جبهه‌های حق علیه باطل و جوانان غیور و مومن ایران اسلامی با تمام وجود آماده دفاع از کیان وطن و آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا جزو سرمایه‌های ارزشمند نظام و کشور هستند، افزود: امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و این عزیزان هرگز از یاد و خاطره ملت ایران پاک نمی‌شوند.

امام جمعه آستارا با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، این عمل ننگین توسط استکبار را ناشایست و ناشیانه دانست و تصریح کرد: تخریب شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) موجب انزجار مسلمانان جهان از استکبار جهانی و وحدت تمام مسلمانان جهان گردیده است.

 وی افزود: پیامبر اکرم (ص) قلب و روح تمام مسلمانان جهان است و اگر کوچک‌ترین جسارتی به ساحت مقدس ایشان وارد شود تمام مسلمانان جهان قیام می‌کنند و تا آخرین قطره خون مدافع و پاسدار نبی مکرم اسلام (ص) خواهند بود.

به گزارش فارس، در این همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس آستارا تجلیل شدند.

ا‌نتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول