اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجلیل از فعالان بسیجی اهر

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان و بسیجیان از فعالان حوزه‌های مختلف بسیج تقدیر شد.

تجلیل از فعالان بسیجی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،علی غفاری مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا بعد از ظهر امروز در این مراسم هفته دفاع مقدس را هفته گرامیداشت ایثار، پایداری و از جان‌گذشتگان انسان‌های پاک و مخلص برشمرد که جان در طبق اخلاص گذاشته و خود را در راه انقلاب و نظام تقدیم انقلاب اسلامی و قرآن کردند.

وی در ادامه با گرامیداشت ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان با تبعیت از فرامین رهبری انقلاب اسلامی و عمل به وصیت شهدا ادامه‌دهنده راستین شهدا باشند.

مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا، بصیرت و دشمن‌شناسی را از شاخصه‌های مهم بسیجیان برشمرد و افزود: باید بسیجی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته باشد.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بسیار ارزشمندی را خلق کردند و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز در عرصه فرهنگی و سازندگی وارد میدان شدند که تاکنون نیز دولت را در عمران و آبادانی کشور یاری  رسانده و نقش ارزنده‌ای داشته‌اند.

غفاری با بیان اینکه امروز مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن به عنوان یک الگو برای دیگر مردم جهان تبدیل شده، گفت: در حقیقت این بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهبری داهیانه امام راحل بوده است.

وی تصریح کرد: امروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف دفاع نظام است و بسیج در قالب‌های مختلف از جمله دفاع هشت ساله، بسیج سازندگی و امداد و نجات در مواقع اضطراری نقش مهمی را ایفا کرده است.

غفاری افزود: بسیج به عنوان بازوی ستبر انقلاب در کنار سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از پایه‌های محکم امنیت و آرامش نظام و انقلاب است، امنیتی که پشتوانه اصلی‌ آن مردم و در پیشاپیش آن بسیجیان جان برکف انقلاب است.

وی تاکید کرد: از دیدگاه امام راحل بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت،حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی در کنار شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.

غفاری تصریح کرد: بسیجی بودن معیار و ملاکی است که بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.

در پایان این مراسم جمعی از بسیجیان فعال در حوزه‌های مختلف بسیج با اهدای لوح سپاس قدردانی شدند.

برگزاری مسابقه رهروان شهدا در اهر

گزارش دیگری از اهر حاکی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه دوی رهروان شهدا به همت سپاه ناحیه اهر با همکاری اداره ورزش و جوانان با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان از میدان شهدای ارسباران اهر آغاز و تا محل گلزار شهدای اهر ادامه یافت.

در ادامه این مراسم، شرکت‌کنندگان با حضور در گلزار شهدا با اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

در پایان نیز به شش نفر برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول