اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت هفته دریانوردی

دریانوردان حوزه بندر امیرآباد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت هفته دریانوردی در راستای برنامه‌های IMO از دریانوردان نمونه حوزه بنادر و دریانوردی امیرآباد قدردانی شد.

دریانوردان حوزه بندر امیرآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در آیین تجلیل از دریانوردان و پرسنل نمونه بنادر و دریانوردی و شرکت‌های نفتی و دریانوردی حوزه بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر، معاون استاندار مازندران به نمایندگی از استاندار مازندران، فرماندار بهشهر، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، مدیران شرکت‌های دریایی و کشتیرانی و پرسنل حوزه بنادر و دریانوردی بزرگ‌ترین بندر شمال کشور حضور داشتند.

در این مراسم، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به رسالت بزرگی که سازمان بنادر و دریانوردی (IMO) دارد، اظهار داشت: هر ساله هفته آخر سپتامبر مقارن با هفته نخست مهرماه تقریبا در همه جای دنیا به نام هفته دریانوردی گرامی داشته می‌شود.

سید علی نعیمی درباه شعار امسال IMO، بیان داشت: با توجه به اینکه حفظ محیط زیست و تامین امنیت و ایمنی دریانوردی در این حوزه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است شعار امسال سازمان بنادر و دریانوردیIMO One hundred years after the Titanic یعنی«آیمو صد سال پس از تایتانیک» انتخاب شده است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از شعار مذکور، امسال به نام «دریانوردی جهان، پس از صد سال ـ ایران، حال و آینده » نامگذاری شده است.

نعیمی در ادامه با اشاره به حجم تخلیه و بارگیری حدود دو میلیون تن در 6 ماهه امسال از طریق گمرک بندر امیرآباد، اظهار امیدواری کرد؛ تلاش ما این است تا بوسیله امکانات و ظرفیت‌های موجود و توسعه آنها در بندر کانونی شمال کشور همچنین توسعه تعاملات تجاری با کشورهای عضو به‌ویژه در آسیای میانه، این ظرفیت را تا دو سه سال آینده به حدود دو برابر برسانیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول