اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

غربی‏ها از خدمات شایان پیامبر اسلام تجلیل کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: غربی‏ها به دلیل خدمات شایان پیامبر اسلام به جامعه بشریت باید از آن وجود مقدس تجلیل کنند.

غربی‏ها از خدمات شایان پیامبر اسلام تجلیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، صفرعلی براتلو در صدر هیئتی از مسئولان استانی به دیدار با خانواده‏های شهیدان عروجی و سراج، چهار تن از شهدای گلگون‏کفن دوران هشت ساله دفاع مقدس در فیروزکوه رفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران در حاشیه سفر به شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: اگر غربی‏ها انصاف داشتند و عاقلانه تصمیم می‏گرفتند، باید به دلیل خدمات شایان توجه و گسترده پیامبر به جامعه بشریت، از آن وجود مقدس تجلیل می‏کردند.

وی گفت: امروز دانشمندان و اندیشمندان منصف غربی اذعان دارند که غرب تمدن خود را از اسلام گرفته؛ تمدنی که ارمغان عزیزترین مردمان تمام قرون و اعصار نزد خداوند است.

به گزارش فارس؛ امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران که برای شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان فیروزکوه به این شهر سفر کرده بود، به دیدار با خانواده‏های شهیدان عروجی و سراج رفت.

در این دیدارها، ضمن ملاقات با یارعلی عروجی پدر شهیدان علیرضا و عبدالرضا عروجی و جعفر سراج پدر شهیدان محمدمهدی و حسن سراج، به مسائل و مشکلات خانواده‏های آنان رسیدگی و در هر مورد دستورات لازم صادر شد.

شهیدان والامقام علیرضا و عبدالرضا عروجی در سال‏های 60 و 61 به ترتیب در مناطق عملیاتی کرخه نور و اسلام‏آباد غرب و شهیدان بزرگوار حسن و محمدمهدی سراج نیز در سال‏های 66 و 67 در مناطق عملیاتی سومار و خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده‏اند.

در این دیدارها، مدیرکل امنیتی استانداری تهران، مشاور مدیرکل سیاسی و انتظامی استاندار، مدیرکل اتباع خارجی استانداری تهران، امام جمعه فیروزکوه، فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه، فرمانده سپاه، رئیس اداره اطلاعات، رئیس بنیاد شهید، بخشدار ارجمند و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول