اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی زنجان خبر داد

تعریف 75 پروژه عمرانی در شرکت آبفار زنجان

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: در مجموع طی سال گذشته 75 پروژه عمرانی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان تعریف شده است.

تعریف 75 پروژه عمرانی در شرکت آبفار زنجان

اباذر صفی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حدود 108 میلیارد ریال اعتبار از محل‏‌های مختلف از جمله تملک دارائی‎های سرمایه‎ای استانی، جز بند « ر» وزارت نیرو و سایر منابع در سال گذشته به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات پیش‎بینی شده برای سال مالی 90 در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان 125 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 108 میلیارد ریال از این اعتبارات اختصاص یافته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با استفاده از تدابیر نرم‎افزاری و سخت‎افزاری گسترده مقدمات کارسازی و جذب بهینه اعتبارات را فراهم کرده است، اضافه کرد: 75 عنوان پروژه بر اساس اعتبارات در این شرکت تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه فرایند عملیات اجرایی پروژه‎های مورد نظر در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از پروژه‎ها به اتمام رسیده و برخی نیز در دست احداث است.

صفی‎خانی با تاکید بر اینکه پروژه‎های تعریف شده در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان بر اساس نیاز و اولویت‎ها در سطح شهرستان‎ها توزیع و اجرایی شده است، ادامه داد: این پروژه‎ها از پراکنش مناسبی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: پروژه‎های تعریف شده در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان شامل حفاری و تجهیز چاه‎ها، بهسازی چشمه‎ها، اصلاح، بهسازی و بازسازی قنوات، احداث شبکه‎های توزیع و خطوط انتقال آب، احداث مخازن بین‎راهی و ذخیره، احداث ایستگاه‎های پمپاژ، احداث سایت‎های کلرزنی و سایر تاسیسات جنبی مرتبط می‌شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اظهار داشت: مسئول استانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارزیابی مطلوب از عملکرد شرکت آبفار استان زنجان درخواست تامین اعتبارات مورد نیاز برای برطرف‌کردن مشکلات و زیرپوشش قراردادن تعدادی دیگر از روستاهای استان را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تامین اعتبارات مورد نیاز امکان افزایش ضریب نفوذ آب شرب و بهداشتی روستاییان استان زنجان را فراهم می‎شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول