اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

اختصاص 64 درصد بودجه شهرداری پردیس به امور عمرانی

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس از اختصاص 64 درصد بودجه شهرداری به امور عمرانی این شهر جدید در سال جاری خبر داد.

اختصاص 64 درصد بودجه شهرداری پردیس به امور عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمد لاله ظهر امروز در آیین گشایش طرح‏های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس که با حضور معاون عمرانی فرماندار تهران، امام جمعه موقت شهرهای پردیس، در سالن همایش‏های شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بودجه عمرانی شهرداری پردیس در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: بودجه کلی مصوب شهرداری پردیس در سال جاری 182 میلیارد ریال است که سهم اعتبارات عمرانی از این رقم، 116 میلیارد ریال و سهم اعتبارات جاری 66 میلیارد ریال تعیین شد.

لاله اضافه کرد: بر اساس مفاد مندرج در متون بودجه‏ای، معمولاً سهم اعتبارات عمرانی به جاری در نهادهای شهرداری 40 به 60 در نظر گرفته می‏شود.

شهردار پردیس افزود: در این میان، اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز وجود دارد که اگر این عدد به درآمدهای شهرداری اضافه شود، سهم اعتبارات عمرانی پردیس به بیش از 70 درصد افزایش می‏یابد.

وی ادامه داد: کمک بودجه جاری به عمرانی امسال شهرداری پردیس نیز اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال بود.

لاله با تفکیک اعتبارات اختصاصی به طرح‏های مختلف شهری شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: امسال برای بهبود عبور و مرور شهری 5 میلیارد و 100 میلیون ریال، تاسیسات حفاظتی 5 میلیارد ریال، بهبود محیط شهری 176 میلیارد ریال، توسعه اماکن ورزشی 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و برای تاسیسات شهری 2 میلیارد ریال اختصاص یافت.

شهردار پردیس افزود: پروژه‏هایی که قرار است در متمم بودجه امسال شهرداری پردیس پایدار شود را طرح‏هایی نظیر جدول‏‌گذاری فازهای مختلف شهر پردیس و آسفالت‏‌ریزی شامل می‏شود.

وی در پایان، حرکت موهن آمریکایی ـ صهیونیستی در هتاکی به مقدسات اسلامی را تسلیت گفت و همچنین هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین اهداف شهدای جان بر کف دانست.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول