اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

افتتاح چند طرح عمرانی و آبرسانی در مهربان

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس چند طرح عمرانی در مهربان به بهره‌داری رسید.

افتتاح چند طرح عمرانی و آبرسانی در مهربان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، بعد از ظهر امروز ساختمان جدید بسیج مقاومت حوزه شهید محلاتی مهربان با 3 میلیارد ریال هزینه و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مدیران شهرستان سراب و بخش مهربان افتتاح شد.

به گفته محمد علیپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی مهربان، این ساختمان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 450 مترمربع در سه طبقه با زیربنایی به مساحت 620 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد از محل اعتبارات معاونت مهندسی سپاه عاشورا احداث شده است.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی مهربان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع با زیربنایی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع در ابعاد 30 در 40 متر در حال احداث است که تاکنون یک میلیارد برای احداث آن هزینه شده است و انتظار می‌رود با تامین اعتبارات لازم تا هفته بسیج سال‌جاری آماده بهره‌برداری شود. 

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آیت‌الله مدنی مهربان

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان سراب و بخش مهربان، پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آیت‌الله مدنی مهربان افتتاح شد.

در این مراسم حکم انتصاب ابراهیم فریادخواه به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آیت‌الله مدنی مهربان که از سوی فرماندهی سپاه ناحیه سراب صادر شده بود، در محل بخشداری مهربان توسط امام جمعه مهربان، فرماندار سراب و فرماندهی سپاه ناحیه سراب به وی اعطا شد. 

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای جمال‌آباد با یک‌ میلیارد ریال هزینه

همزمان با هفته دفاع مقدس و در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان سراب و بخش مهربان، پروژه آبرسانی روستای جمال‌آباد از توابع بخش مهربان با یک میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

به گفته حسین سرتیپی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سراب، برای اجرای پروژه آبرسانی روستای جمال‌آباد طول نیرورسانی صورت گرفته 845 متر بوده است و 270 متر گالری احداث شده است ضمن آنکه طول خط انتقال آب 22 متر با لوله 160PE بوده است.

وی افزود: برای بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای جمال‌آباد خط پمپاژ به طول یک‌هزار و 700 متر با لوله 110 PE اجرا شده و منبع ذخیره پلی‌اتیلن 20 متر مکعب است.

با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای جمال‌آباد 115 خانوار ساکن در این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول