اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ‌مردم ‌گچساران در مجلس:

روش‌های سنتی در فعالیت‌های عمرانی را کنار بگذاریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت تامین منابع، حجم فعالیت‌های عمرانی را افزایش دهیم و روش‌های سنتی را کنار بگذاریم.

روش‌های سنتی در فعالیت‌های عمرانی را کنار بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا تاجگردون ‌در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال سال سختی از لحاظ کار و هزینه‌ها خواهد بود که بنا به پیام رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا از تهدیدهای موجود فرصت‌های مناسبی را رقم بزنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید به فکر باشیم تا با برنامه‌ریزی اصولی از کمترین هزینه‌ها بیشترین بازدهی را به دست آوریم.

وی به طرح‌های ماندگار دولت اشاره کرد و ابراز داشت: دولت طرح‌هایی را به عنوان طرح مهر ماندگار مطرح کرد که هدف‌گرا بودن این طرح‌ها حق عموم مردم بوده و اعتبارات تخصیصی آن‌ها 75 درصد می‌باشد.

تاجگردون به اهداف مورد پیگیری نمایندگان در مجلس اشاره و تصریح کرد: تأمین منابع جهت بالا بردن حجم تولید از بزرگترین اهداف پیگیری ما در مجلس بوده تا بر بسیاری از مشکلات اقتصادی در راستای پیام مقام معظم رهبری گام‌های بلندی را برداریم.

وی در ادامه به قیمت بالای قیر اشاره کرد و اظهار داشت: با در دست داشتن نفت خام این استان و معاملات هوشمندانه در این بخش می‌توان با گرانی این واحد تولیدی مبارزه کرد.

این نماینده مجلس تلاش در عرصه مدیریت را جزو ملزومات توسعه و پیشرفت دانست و ابراز کرد: تلاش و دقت در عرصه کار، مدیریت و اقتصاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از روش‌های سنتی در فعالیت‌های عمرانی کناره‌گیری کنیم.

تاجگردون به ماده 215 اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون ماده 215 داشتیم تصویب شد که مصوبات تا پایان شهریورماه جهت اخذ بودجه تحویل داده شود که با رایزنی‌های صورت گرفته در این تاریخ تغییراتی را ایجاد کردیم.

وی ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مدت یک هفته فرصت داده شد تا مصوبات هر استان به وزارتخانه ارسال و برای تخصیص بودجه پیگیری شود در صورت عدم تکمیل مصوبات تخصیص بودجه به سال آینده موکول خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول