اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تولید فیلم‌های ضدصهیونیستی نوید سکانس پایانی این رژیم

خبرگزاری فارس: استقبال مناسب سینماگران از جشنواره فیلم مقاومت و تولید فیلم‌های ضد صهیونیستی نوید دهنده سکانس پایانی این رژیم جعلی است.

تولید فیلم‌های ضدصهیونیستی نوید سکانس پایانی این رژیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شامگاه دوشنبه با استقبال کم‌نظیر سینماگران، هنرمندان و مردم در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان گشایش یافت.

با توجه استقبال مناسب سینماگران از جشنواره فیلم مقامت و همچنین تولید فیلم‌های ضد صهیونیستی به نظر می‌رسد سکانس پایانی این رژیم جعلی در حال شکل‌گیری است.

استقبال مردم هنردوست کرمان از جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس مطلوب است به طوری که جمع بسیاری از مردم حدود یک ساعت قبل از آغاز رسمی آیین افتتاح این جشنواره در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند.

گروه‌های رزم‌نوازان مستقر در محل برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس با نواختن آهنگ‌های حماسی از مهمانان جشنواره استقبال کردند.

پخش کلیپی از دوران دفاع مقدس همراه با قطعه «ممد نبودی ببینی» با صدای «غلامعلی کویتی‌پور» فضای دل‌نشینی را در لحظات ابتدایی آیین افتتاح دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس ایجاد کرد.

«محمد سلوکی» اجرای آیین آغازین دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس در کرمان را بر عهده داشت.

با توجه به استقبال مناسب مردم کرمان از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس علاوه بر تالار دانشگاه شهید باهنر تعداد زیادی صندلی در محوطه این دانشگاه چیده شده بود و علاقمندان از طریق ویدیوپروژکشن این برنامه را دنبال می کردند.

نکته قابل اهمیت درباره آیین افتتاح دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس این است که این برنامه در رأس ساعت آغاز شد و در زمان تعیین شده نیز به پایان رسید.

«اسماعیل نجار» استاندار کرمان در ابتدای سخنان خود شعری را درباره کرمان با مضمون «هرچند که از روی کریمان خجلیم/ غم نیست که پرورده این آب و گلیم/ در روی زمین نیست چو کرمان جایی/ کرمان دل عالم است و ما اهل دلیم» را قرائت کرد که با تشویق گرم شرکت‌کنندگان در این جشنواره روبه‌رو شد.

حضور خبرنگاران و عکاسان خبری در آیین افتتاح دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس چشمگیر بود.

در بخش تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس از «علی ملاقلی‌پور» فرزند زنده‌یاد «رسول ملاقلی‌پور» کارگردان برجسته سینمای دفاع مقدس تقدیر شد که این امر یاد و خاطره شادروان «ملاقلی‌پور» را در دل حاضران زنده کرد.

«امیر تاجیک» خواننده جوان ایران در آیین آغازین جشنواره فیلم مقاومت سه قطعه «پرچم سه رنگ»، «آبی آسمان» و «بوسه بر خاک» را اجرا کرد.

در بخش ویژه آیین گشایش دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس در کرمان با پخش مستندی از «قاسم بخشی» مستندساز دوران دفاع مقدس از تلاش‌های این هنرمند تجلیل به عمل آمد.

«حبیب یاوری‌ساجد» نفر برگزیده در بخش فیلم مستند دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس جایزه خود را به «سیف‌الله داد» هنرمند برجسته کشور به پاس تهیه فیلمی با موضوع مقاومت تقدیم کرد.

استاد اسفندیار قره‌باغی در این مراسم دو قطعه موسیقی وطنی را اجرا کرد که مورد استقبال شرکت کنندگان در جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس قرار گرفت.

.........................................

حاشیه‌نگاری از مهسا حقانیت

.........................................

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول