اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل مملو از تناقض بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه حرف‏های نتانیاهو مملو از تناقض بود، گفت: اوج استیصال استکبار در حرافی صهیونیست‏ها جلوه‏گر شده است.

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل مملو از تناقض بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی در آیین دشمن‏شکن و عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: روز گذشته صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد شاهد حرافی‏های احمقانه نتانیاهو بود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در قالب این حرف‏ها از روی استیصال خود را در مقابل چشم جهانیان به افتضاح کشید.

علاءالدینی اضافه کرد: نتانیاهو با نمایش یک نمودار ترسیم شده از بمب، گویی نحوه ساختن سلاح هسته‏ای را به جهان آموزش می‏داد.

خطیب جمعه دماوند افزود: این سرکرده رژیم صهیونیستی با در دست گرفتن یک ماژیک قرمز به زعم خود مرحله‏بندی فعالیت‏های جمهوری اسلامی در مسیر نیل به ساخت سلاح هسته‏ای را نشان می‏داد.

وی تحلیل حرف‏های شب گذشته نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را در بیانی ساده همان ضرب‏المثل قدیمی فارسی «دروغگوی کم‏حافظه» دانست.

علاءالدینی تصریح کرد: چندی پیش سردمداران رژیم صهیونیستی در تحلیل‏های خود از فاصله چندهفته‌ای جمهوری اسلامی ایران با سلاح اتمی سخن به میان آورده بودند.

خطیب جمعه دماوند ادامه داد: حال آنکه روز گذشته نتانیاهو ایران اسلامی را در مرحله سوم دستیابی به تسلیحات اتمی ترسیم و بهار آتی را زمان تجهیز کشورمان به این امکان اعلام کرد.

وی افزود: در این میان اذعان آژانس بین‏المللی انرژی اتمی به میزان غنی‏سازی اورانیوم در ایران خود پاسخی به حرافی‏های بی‏پایه و اساس نتانیاهو محسوب می‏شود.

علاءالدینی تصریح کرد: از سویی دیگر بالاترین ضمانت در زمینه نبود هدفی برای دستیابی به سلاح هسته‏ای توسط جمهوری اسلامی ایران همان فتوای روشن و پرمغز رهبر فرزانه انقلاب است.

خطیب جمعه دماوند افزود: خودداری صهیونیست‏ها از امضای معاهدات آژانس بین‏المللی انرژی اتمی و نپیوستن آنها به کنوانسیون منع اشاعه تسلیحات هسته‏ای با وجود نگهداری 200 کلاهک اتمی در زرادخانه‏های این رژیم، سند دیگری بر تداوم تناقض‏گویی نتانیاهو است.

وی افزود: نکته معلوم در حرافی‏های احمقانه نتانیاهو در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جلوه اوج استیصال استکبار و جرثومه ناپاکش رژیم اشغالگر قدس در مقابل اسلام است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول