اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌عمرانی استانداری قزوین تأکید کرد

بومی‌سازی الگوهای سیما و منظر شهری در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: الگوهای سیما و منظر شهری در استان قزوین متناسب با فرهنگ مردم بومی‌سازی می‌شود.

بومی‌سازی الگوهای سیما و منظر شهری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه فعالان سیما و منظر شهری استان قزوین اظهار کرد: امروز یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها تلاش به منظور زیباسازی چهره شهرها و ایجاد فضایی دلنشین برای ساکنان و رهگذران است.

وی در خصوص تحول در سیما و منظر شهرهای این استان و در خصوص حمایت از برنامه‌های مجمع فعالان سیما و منظر شهری و ضمانت اجرایی تصمیمات این مجمع قول مساعد داد.

محمدنادر محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته به منظور ارتقای سیما و منظر شهری در استان قزوین بیان کرد: برای تحقق برنامه‌های این مجمع تعامل و همکاری تمامی نهادهای مسئول در این زمینه به‌ ویژه شهرداری‌ها، نظام مهندسی، استانداری و اداره کل راه و شهرسازی ضروری است که در این استان با توجه به تعامل این نهادها شاهد اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده و اقدامات مناسبی برای ارتقای سطح آراستگی شهرها بوده‌ایم.

حامد مانی‌فر دبیر مجمع فعالان ارتقای سیما و منظر شهری استان قزوین با ارایه گزارشی عنوان کرد: تدوین ضوابط بلندمرتبه‌ سازی و اجرای نماهای ساختمانی، بومی‌سازی الگوها متناسب با فرهنگ مردم و انتقال تجربیات و برنامه‌های اجرا شده در شهر قزوین به دیگر شهرهای این استان از جمله برنامه‌هایی بوده که تاکنون در مجمع فعالان ارتقا سیما و منظر شهری در خصوص آن تصمیم‌گیری شده است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: برگزاری همایش با موضوعات مختلف، اجرای نقاشی دیواری و ساماندهی معابر و خیابان‌ها از دیگر اقدامات این مجمع در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول