اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعتی پیش در کرمان

همایش ملی فیزیک کاربردی آغاز شد

خبرگزاری فارس: از ساعتی پیش در کرمان همایش ملی روش‌های اجزای محدود در فیزیک کاربردی آغاز شد.

همایش ملی فیزیک کاربردی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، از ساعتی پیش ‌همایش ملی روش‌های اجزای محدود در فیزیک کاربردی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان کرمان با حضور جمعی از اندیشمندان داخلی آغاز شد.

دبیر این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان، محققان و اندیشمندان با افرادی که در محوریت این همایش به پژوهش و تحقیق فعالیت دارند، هدایت تفکر پژوهشی دانشجویان به سمت و سوی پروژه‌های زیربنایی و راهبردی است.

علیرضا اشرف‌گنجویی خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد زمینه مشارکت بین پژوهشگران و محققان در این زمینه، تبادل تجارب و یافته‌های پژوهشگران و محققان و دانشجویان ایرانی در بخش‌های مرتبط با اجزای محدود و همچنین آشنایی با افق‌های جدید تحقیق و آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف اجزای محدود برای اعتلای هر چه بیشترسطح علمی دانشجویان است.

وی افزود: از اهداف دیگر این همایش ایجاد زمینه مشارکت دانشجویان در شناخت کاربرد اجزای محدود در کشور، همکاری و ایجاد ارتباط بیشتر بین اساتید محقق در این زمینه و ایجاد بستری مناسب برای همکاری بین دانشکده‌های فیزیک، مهندسی و توسعه و ترویج مهارت‌های مورد نیاز دانشجویان و متخصصان است.

اشرف‌گنجویی تصریح کرد: روش‌های اجزای محدود در فوتونیک، فیزیک حالت جامد، الکترونیک آلی، فناوری هسته‌ای، پلاسما، شتاب دهنده‌ها، بیوفیزیک، فیزیک پزشکی، مواد زیستی و نرم افزارها و محاسبات علمی از محورهای مورد بحث در این همایش یک روزه است.

وی افزود: از بین مقالات ارسال شده به این همایش و براساس شاخص‌های مصوب کمیته داوری 18 مقاله در قالب سخنرانی پذیرش شد.

اشرف‌گنجویی گفت: این همایش‌ها محیطی برای توسعه شبکه ارتباطی دانشجویان و محققان است و این توسعه شبکه فردی و سازمانی به عنوان یک سرمایه باارزش از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول