اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

سایت اداری چرام 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام از پیشرفت فیزیکی نزدیک به 40 درصدی سایت اداری این شهرستان خبر داد.

سایت اداری چرام 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز عصر دوشنبه به همراه برخی مسئولین از سایت اداری این شهرستان بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید فرماندار شهرستان چرام اظهار کرد: با توجه به این که بعضی ساختمان‌های اداری چرام دارای ساختمان اداری نیستند و در ساختمان‌های استیجاری به فعالیت و ارائه خدمات مشغول هستند، لازم است هرچه سریع‌تر این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: 824 میلیون تومان اعتبار جهت احداث سایت اداری شهرستان چرام در نظر گرفته شده است.

نیکروز با بیان اینکه این مبلغ از محل اعتبارات استانی تامین شده است، بیان کرد: اعتبار سایت اداری شهرستان چرام از سرفصل اداره امور عمومی برنامه ساختمان‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین شده است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به مزایای احداث این پروژه اذعان کرد: با اتمام ساخت سایت اداری شهرستان چرام از مشکلات عدیده مردم کاسته می‌شود چراکه هزینه کمتری را برای انجام کارهای اداری خود متحمل می‌شوند.

فرماندار چرام با بیان اینکه سایت اداری شهرستان چرام در مرحله کنونی 39 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: مجتمع اداری این شهرستان دارای 10 ساختمان است که هر ساختمان 173 متر زیربنا دارد.

نیکروز با اشاره به اینکه اسکلت ساختمان‌ها فلزی و پیچ و مهره است، تاکید کرد: پنج ساختمان سایت اداری در مرحله دیوارچینی و پنج ساختمان در مرحله آچارکشی اسکلت است.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم حداکثر تا یک سال آینده پروژه سایت اداری شهرستان چرام را به اتمام رسانیم.

فرماندار شهرستان چرام با بیان اینکه شهرستان نوپای چرام در برخی حوزه‌ها از جمله کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد قطب محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌های بزرگ نهایت استفاده را کرد.

این مسئول افزود: اکنون با همتی که دولت نسبت به شهرستان شدن چرام از خود نشان داد همه ما وظیفه داریم با کار و تلاش مضاعف مشکلات اداری مردم را با همین امکانات کم نیز برطرف کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول