اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

مرزنشینان بندرعباسی همواره محافظ مرزهای اعتقادی و فیزیکی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: مردم این شهرستان که در پیشیانی ایران اسلامی قرار دارد، همواره نشان داده‌اند که حافظان خوبی برای مرزهای اعتقادی و فیزیکی نظام و کشور هستند.

مرزنشینان بندرعباسی همواره محافظ مرزهای اعتقادی و فیزیکی هستند

عباس امینی‌ ظهر امروز در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، روز جهانی قدس را فرصت مناسبی برای جهان اسلام دانست تا وحدت خود را در منظر جهانیان هویدا کنند.

وی ادامه داد: روز قدس یادگار امام و مقتدای سفر کرده ما است، پیر فرزانه‌ای که کلامش باطل السحر طاغوت‌های زمان بوده و نوایش هنوز در گوش مستضعفان و محرومان جهان طنین‌افکن است.

به گفته فرماندار بندرعباس، روز قدس پژواک فریاد آزادی خواهانی است که ندای رهایی و آزادی فلسطین عزیز را سر می‌دهند و افق‌های درخشان پیروزی را به روی مظلومان جهان می‌گشایند.

وی ادامه داد: اسرائیل غده سرطانی و جرثومه فسادی که آمریکا و انگلیس برای حفظ منافع خود در منطقه به وجود آورده‌اند و اکنون چون فرزندی نامشروع به اوج ضلالت و فلاکت دچار شده و نزدیک است که آوای فروپاشی آن به گوش رسد و فلسطین این پاره تن اسلام عزیز به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت.

امینی گفت: روز قدس به عنوان سالروز بیداری افکار عمومی جهان و تبیین جنایات اسرائیل در سرزمین فلسطین از اهمیت ویژه و حساسی در مقطع کنونی برخوردار است و امیدواریم امسال نیز با حضور یکپارچه و تمام مردم در آئین راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار جهانی از غاصبان و حمایت از حقوق مظلومان دفاع، زیباترین جلوه‌های شکوه و عظمت ملت ایران را شاهد باشیم.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مرزنشینان بندرعباسی در طول تاریخ همواره نشان داده‌اند که در پیشانی ایران اسلامی، به عنوان مدافعانی هوشیار امر دفاع از مرزهای اعتقادی و فیزیکی را به عهده دارند.

وی اضافه کرد: در این راستاست که مردم این شهرستان، همواره در مناسبت‌هایی همانند روز قدس و سایر مناسبت‌های دینی و اعتقادی حضوری پررنگ و پرمعنا دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول