اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

مهم‌ترین مشکل بیمارستان‌های بروجرد کمبود فضای فیزیکی است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مهم‌ترین مشکل بیمارستان‌های بروجرد کمبود فضای فیزیکی و کمبود نیروی انسانی لازم برای دو بیمارستان این شهر است.

مهم‌ترین مشکل بیمارستان‌های بروجرد کمبود فضای فیزیکی است

محسن صیرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: در بروجرد دو بیمارستان در حال فعالیت هستند که بیمارستان امام خمینی (ره)، 200 تخت مصوب و 130 تخت فعال دارد و هم‌چنین بیمارستان چمران، 300 تخت مصوب و 170 تخت فعال دارد اما جواب‌گوی نیاز بیماران شهرستان بروجرد برای درمان نیستند.

وی بیان کرد: این دو بیمارستان قدیمی هستند و فضای فیزیکی آنها برای درمان بیماران بسیار کم است.

صیرفی اضافه کرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی با پنج طبقه و هزار مترمربع مساحت، جزو یکی از پروژه‌های مهر ماندگار در بروجرد است که ساخت آن از سال 86 آغاز شده و تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در مورد امکانات این بیمارستان گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی شامل 200 تخت برای بیماران است که بعد از مرحله تکمیل و تجهیز، آماده ارائه خدمات به بیماران شهرستان بروجرد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یادآور شد: با تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی که در شهرک اندیشه ساخته شده است و وارد شدن این بیمارستان به چرخه درمانی، مشکلات درمان در بیمارستان‌ها با توجه به افزایش فضای فیزیکی کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بروجرد حدود 400 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دو بیمارستان جواب‌گوی نیاز بیماران در شهرستان نیست و بیماران زیادی از نقاط دیگر نیز به این دو بیمارستان مراجعه می‌کنند و هم‌چنین قدمت بیمارستان‌های چمران و امام خمینی (ره) در بروجرد بسیار زیاد است.

وی متذکر شد: در بحث کمبود نیروی لازمه در بیمارستان‌ها، 88 نیرو در سیستم بهداشتی و درمانی درخواست شده است که این تعداد نیرو بعد از استخدام وارد چرخه کار می‌شوند و مشکل نیرو نیز مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول