اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت‌های معلمان دارای کسری ساعت اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اضافه شدن پایه ششم ابتدایی و حذف پایه اول راهنمایی در نظام آموزشی جدید، تمامی معلمان دارای کسری ساعت باید در فعالیت‌های اعلام شده به‌کار گرفته‌ شوند.

فعالیت‌های معلمان دارای کسری ساعت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در نشست هماهنگی کمیته برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن پایه ششم ابتدایی در نظام جدید آموزشی و اجرای نظام 3-3-6 و حذف یک‌ ساله پایه اول راهنمایی برای نیروهای دوره راهنمایی که کسری ساعت دارند فعالیت‌های جدید تعریف شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نیروها و دیگر نیروهای دوره ابتدایی و متوسطه که کسری ساعت دارند با توجه به رشته تدریس در فعالیت‌های مربی پرورشی، معلم راهنمای آموزشی، کلاس‌های جبرانی، تقویتی، دوره راهنمایی و متوسطه، مشاوره، آزمایشگاه مرکزی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، مدارس قرآنی، مجتمع‌های ورزشی، طرح پراکنده مدارس شاهد، و معاون مستقل ابتدایی به‌کار گرفته می‌شوند.

طاهری تصریح کرد: فعالیت‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده است و تا 10 مهر‌ماه اجرایی می‌شود و تمامی معلمان دارای کسری ساعت باید در فعالیت‌های اعلام  شده، به‌کار گرفته‌ شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول