اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

شبیخون فرهنگی جنگ دوم دشمنان با نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج، اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های مختلف را مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: شبیخون فرهنگی جنگ دوم دشمنان با نظام اسلامی ایران است.

شبیخون فرهنگی جنگ دوم دشمنان با نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سیدعبد‌الله موسوی امشب در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در مجتمع آموزشی شهید بهشتی بخش مرکزی شهرستان آوج با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی اراده و عزت رزمندگان است، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی به غیر از عشق و حماسه هیچ چیز دیگری را از این دوران پر از افتخار در یاد خویش ندارد.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: نیروهای رژیم بعث عرق درست زمانی به خاک مقدس جمهوری اسلامی هجوم آوردند که کشور از ضعف و کمبود‌های نظامی در بخش‌های گوناگون رنج می‌برد و از طرفی پشتیبانی بیش از 70 کشور از نیرو‌های عراق نیز تحمل مقاومت را مشکل می‌کرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از وقوع انقلاب اسلامی در بسیاری از نبرد‌ها و تهاجماتی که  توسط بیگانگان به کشور صورت می‌گرفت، توان مقابله ملت با ایادی مهاجم وجود نداشت، تصریح کرد: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک پرافتخار و مقدس جمهوری اسلامی نیز در اختیار بیگانگان و مزدوران قرار نگرفته و تمامیت ارضی کشور بار دیگر با دفاع مقدس تثبیت شد.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به دستاورد‌های عزت‌مندانه دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در دوران سراسر افتخار جنگ تحمیلی به این باور و اعتقاد راسخ قلبی رسید که با توکل الهی و تکیه بر ارزش‌های ناب الهی می‌توان به مرحله بالایی از پیشرفت رسید.

موسوی ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی با همت و اراده مستحکم خویش می‌توانند کشور را در مسیر پر افتخار پیشرفت قرار داده و سبب اقتدار مضاعف نظام اسلامی شوند.

وی با اشاره به اینکه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کانون فضایل اخلاقی و معنوی برای رزمندگان و بسیجیان بود، عنوان کرد: جوانان بسیجی در دوران سراسر افتخار نبرد مقدس، حماسه‌های مختلفی را خلق کردند که تمام آن جان‌فشانی‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی جاوید و ماندگار شد.

فرماندار شهرستان آوج با تشریح دستاورد‌های بین‌المللی عرصه دفاع مقدس اظهار کرد: افزایش اقتدار و کارآمدی نظام اسلامی در بین کشور‌های دیگر از برکات ارزشمند این نبرد الهی در عرصه بین‌المللی بود.

موسوی با بیان اینکه تمام دولت‌های شرقی و غربی به پیروزی ایران در برابر ارتش تا دندان مسلح بعثی اذعان می‌کنند، خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با شبیخون فرهنگی قصد تخریب نظام اسلامی را دارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول