اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران همدان:

بازخوانی دفاع مقدس رویکرد دفاعی رویارویی با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران همدان گفت: بازخوانی دوران دفاع مقدس رویکردی قوی دفاعی در مبارزه نرم‌افزاری طرح‌های برنامه‌ریزی شده در رویارویی با دشمن خاموش است.

بازخوانی دفاع مقدس رویکرد دفاعی رویارویی با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا شمسی‌پور عصر امروز در نخستین یادواره 9 شهید دفاع مقدس اصناف در مسجد جامع این شهرستان با گرامیداشت ایثارگری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهریور سال 59 از سوی سرمداران بعث عراق جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد، بیان داشت: در مدت زمان هشت سال، 54 کشور از شرق و غرب با تأمین نیروی انسانی و سلاح‌ و تسهیلات جنگی با هدف براندازی نظام ما از عراق حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ما بدون هیچ گونه آمادگی نظامی و با کمترین سلاح‌های جنگی در مقابل دشمن ایستادگی کردند، گفت: عشق به جانثاری در راه خداوند، ولایتمداری و اعتقاد و باور الهی برای اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان مردم ایران، نقشه معادلات ابرقدرت‌های سلطه‌جو را در رزم تن به تن هشت ساله علیه ایران اسلامی نقشه بر آب کرد.

مسئول بسیج ورزشکاران همدان هر برگ از تاریخ دفاع مقدس را نمادی از شکوه و اقتدار هشت ساله امت ایران دانست و بیان کرد: کاربرسازی از کوچک‌ترین لحظات دفاع و حماسه رزمندگان در قالب برنامه‌های کارشناسی شده متناسب با شرایط و روحیه نسل سوم و چهارم انقلاب اثرگذارترین سلاح در برابر جنگ نرم فرهنگی ابرقدرت‌های جهانی است.

وی، شناسایی و معرفی لایه‌های پنهان جنگ با سردمداران کفر را به جوانان ضروری خواند و عنوان داشت: بازخوانی رخداد دفاع مقدس در چارچوب محور نظام‌مند یکی از رویکردهای قوی دفاعی در صحنه مبارزه نرم‌افزاری طرح‌های برنامه‌ریزی شده در رویارویی با دشمن خاموش است که باید با هم‌اندیشی و هم‌افزایی همه‌جانبه مردم و مسئولان بر بدنه اصلی اجتماع به عنوان خوراک فکری تزریق شود.

شمسی‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار و رژیم صهیونیسم برای پیشبرد اهداف پلید خود کشور ما را تهدید و تحریم می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان اگر قدرت و توان مقابله با ایران اسلامی را داشتند از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه سران کفر جهانی هرگز جرأت رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: آمریکا و دست‌نشانده‌های آن به خوبی می‌دانند که با حمله نظامی به کشور ما بهترین فرصت را برای نابودی کامل رژیم منحوس اسرائیل مهیا می‌کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران همدان با بیان اینکه جنگ نظامی در مقطع زمانی کنونی پیچیده‌تر از دوران مقدس است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم نیروی مردمی از هیچ قدرتی هراس ندارد.

وی در ادامه برگزاری یادواره شهدا را فرصتی بسیار ارزشمند برای نهادینه‌کردن روحیه معنوی در جامعه خواند و اظهار داشت: باید تا جایی که امکان دارد این برنامه‌ها را گسترش دهیم چرا که غفلت از سرمایه‌های روحانی و ایمانی دفاع مقدس موجب خسران ما می‌شود.

شمسی‌پور در پایان سخنان خود یادواره‌ها را ادای دین به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و یادآور شد: اقتدار و عزت جهانی امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری‌، گذشت و حماسه‌سازی رزمندگان مخلص دوران دفاع مقدس است. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول