اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

وقف 10 میلیارد ریال از اموال یک خیّر در تنکابن

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیّریه مازندران از وقف سه باب مغازه به ارزش 10 میلیارد ریال توسط یک خیّر در تنکابن خبر داد.

وقف 10 میلیارد ریال از اموال یک خیّر در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیّریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: خیّر نیکوکار تنکابنی به نام ابوالفتح دهقانکار با نیت خالص با مراجعه به اوقاف و امور خیریه تنکابن در این هفته سه باب از مغازه خود به مساحت 150 متر مربع را در این شهر وقف کرده است.

وی افزود: این واقف که پدر شهید است نیات خود را خیرات و برگزاری مراسم عزاداری و مذهبی در مسجد جامع تنکابن قرار داده است.

سهرابی با تشکر از همه واقفان خیراندیش گفت: خیّرانی که برای وقف اموال و دارایی‌های خود برای برطرف شدن مشکلات جامعه، تقویت بنیه دینی و مذهبی و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دارند دارای جایگاه والا بوده و نامشان تا ابد ماندگار می‌ماند و این سنت حسنه را که به نسل آینده هم منتقل کرده دارای اجر و پاداش فراوانی‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه از پیشرفت 95 درصدی اطلاعات سامانه جامع موقوفات استان خبر داد.

سهرابی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده از سامانه جامع موقوفات ادارات اوقاف شهرستان‌ها ورود و تکمیل اطلاعات موقوفات 95 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: در برنامه زمان‌بندی شده در روزهای دوم، سوم و چهارم مهر رؤسا و مسئولان امور اوقافی ادارات اوقاف شهرستان‌ها با حضور کارشناسان اوقافی اطلاعات و امورات مربوط به ورود اطلاعات سند اجاره، ویرایش و اسکن وقف‌نامه در سامانه جامع مورد بازبینی قرار گرفت و ادارات اوقاف و امور خیّریه شهرستان‌ها 95 درصد اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: پنج درصد باقیمانده تکمیل اطلاعات سامانه در یک فرصت زمانی یک هفته تا یازدهم مهر صورت جلسه‌ای تکمیل و به سازمان تحویل داده می‌شود.

سهرابی اذعان داشت: با این روند اطلاعات مربوط به موقوفات در رقبات استان مازندران به ویژه در اسناد اجاره به‌روز شده و همه اجاره‌های رقبات موقوفات به صورت روزانه با مستأجران قرارداد منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول