اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال ولایت عشق:

ساخت سریال امام حسین(ع) به دلایل نامعلومی متوقف شد

خبرگزاری فارس: بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال ولایت عشق گفت: ساخت مجموعه‌ای امام حسین(ع) بعد از کار مختارنامه و سریال ولایت عشق در کشور شروع شد ولی بنا به دلایل نامعلومی متوقف شد.

ساخت سریال امام حسین(ع) به دلایل نامعلومی متوقف شد

فرخ نعمتی امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به بازی در سریال ولایت عشق و مختارنامه اظهار داشت: بازی در سریال ولایت عشق بزرگ‌ترین افتخار زندگی هنری من است و نقشی که من در این سریال بازی کردم به هیچ وجه از ذهن من خارج نمی‌شود و همیشه برایم تازگی دارد.

* در تولید کارهای تاریخی باید از اندوخته‌های هر تولید در تولید بعدی استفاده کرد 

وی درباره فعالیت سریال‌های تاریخی در کشور با اظهار تأسف گفت: در این زمینه پیشرفت مناسبی نداشتیم و برای پیشرفت در کار تاریخی نیاز به کار و تولید مداوم داریم که این کار در کشور انجام نشد.

نعمتی اضافه کرد: در تولید کارهای تاریخی باید از اندوخته‌های هر تولید در تولید بعدی استفاده کرد و این در حالی است که در کشور پس از اتمام کار برای شروع در کار بعدی باید از صفر شروع کرد.

وی ادامه داد: تلویزیون باید قبل از شروع کار پیش‌بینی کند که دستاورد کار مذهبی را درست و برای مداوم‌سازی کار‌‌های تاریخی بکارگیری کند.

* همه سریال‌های ساخته شده مذهبی ارزشمند هستند

این هنرمند در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا در حال حاضر قرینه‌هایی برای کاری مثل سریال ولایت عشق ساخته شده، گفت: همه سریال‌های ساخته شده مذهبی ارزشمند هستند و زیاد نمی‌شود در مورد این کارها نظر داد و اعلام کرد کدام کار مناسب‌تر از بقیه است.

وی ادامه داد: به خاطر حساسیت‌هایی که از جانب مورخان و فقها در کارهای تاریخی و مذهبی وجود دارد احتمال وجود خطا کمتر وجود دارد.

نعمتی با اشاره به برخی قسمت‌های سریال ولایت عشق گفت: از مسیری که حضرت رضا(ع) تا طوس آمد روایت متعددی ارائه شد و در نهایت چیزی انتخاب شد که محبوبیت داشته باشد.

* ساخت سریال امام حسین(ع) متوقف شد

نعمتی در پاسخ به دیگر سوال فارس که آیا برای ساخت تاریخی پیشنهاد خاصی دارید، بیان کرد: ساخت مجموعه‌ امام حسین(ع) بعد از کار مختارنامه و سریال ولایت عشق در کشور شروع شد ولی بنا به دلایل نامعلومی متوقف شد.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: بنده نیز حدود سه ماه برای ساخت این سریال جلوی دوربین رفتم ولی به خاطر تضاد آرا در مورد چگونگی ماجرا از تولید این پروژه جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: ساخت مجموعه امام حسین(ع) از نظر من سینماگر سناریوی منسجم، خوب و بی‌ادعا داشت ولی بنا به دلایل نامعلوم ساخت این سریال متوقف شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول