اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در شهرهای مرکزی تهران

خبرگزاری فارس: آیین باشکوه رژه نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی شهرهای بومهن و پردیس هم‏زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در شهرهای مرکزی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجی سپاه پاسداران شهرهای بومهن و پردیس هم‏زمان با سی و یکمین روز شهریور 1391 با حضور نیروهای بسیجی، گردان‏های سپاه و یگان انتظامی منطقه و مردم شهیدپرور برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه این دیار اسلامی بار دیگر پس از گذشت سالیان سال از دفاع مقدس شاهد سان دیدن نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس هستند.

برگزاری آیین باشکوه رژه در خیابان‏های شهرهای بومهن و پردیس آمادگی دفاعی، عزم راسخ و مصمم فرزندان غیرتمند این دیار را برای مقابله با کفر، ظلم و جور و تصمیم راسخ مردم این دیار برای ظلم‏‌ستیزی را به نمایش گذاشته و بر پیکر استکبار لرزه انداختند.

فرمانده گردان امام علی(ع) بومهن در این مراسم گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی بار دیگر با هراس به چنین صحنه‏‌هایی می‏نگرند و بر این همه قدرت و عظمت نیروهای جان برکف غبطه می‏خورند.

علی درفکی افزود: فداکارانی که همواره ولایت‏مداری خود را با حمایت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری در عمل اثبات کرده‌‏اند و گوش به فرمان ایشان قلل رفیع سعادت را برای فتح درمی‌‏نوردند.

در این مراسم، نیرو‏های زمینی سپاه با برگزاری مراسم رژه زمینی، موتوری و خودرویی توسط 15 حوزه مقاومت اقشار، سه حوزه مقاومت محلات، دو حوزه بسیج فرهنگیان، دو حوزه دانش‌‏آموزی، ورزشکاران، هنرمندان و اصناف و بسیج بانوان قدرت و انسجام خویش را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول