اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر:

تعامل ناجا با رسانه‌ها موجب ارتقای امنیت اجتماعی شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی چشمگیر بوده و موجب ارتقای امنیت اجتماعی نیز شده است.

تعامل ناجا با رسانه‌ها موجب ارتقای امنیت اجتماعی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر‌ عباس‌زاده صبح امروز در نشست هم‌اندیشی پلیس با رسانه از تهیه و انتشار بیش از 3000 خبر، مقاله و گزارش در مورد آسیب‌های اجتماعی از سوی نیروی انتظامی بوشهر خبر داد و گفت: همچنین تعامل با پلیس از سوی رسانه‌ها مطلوب بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما نیز تعامل مطلوبی با ناجا داشته که این تعامل محدود به ایام نوروز هفته ناجا نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: امنیت یک مقوله چند وجهی است و تنها نیروی انتظامی مسئولیت تامین امنیت را ندارد بلکه سازمان‌های امنیتی دیگر نیز در این زمینه نقش دارند.

عباس‌زاده اضافه کرد: اصحاب رسانه نقش مهمی در تامین امنیت دارند و باید با نوشته‌های خود زمینه امنیت پایدار را برای همشهریان فراهم کنند و همچنین خبرنگاران با توجه به رسالتی که بر عهده دارند با قلم خود نقش بسزایی در برقراری امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر نیز گفت: یک خبرنگار با توجه به رسالتی که بر عهده دارد می‌تواند با قلم خود همگام با پلیس در برقراری امنیت اجتماعی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قدم‌های مؤثری بردارد.

غلامرضا خضری با بیان اینکه پلیس به عنوان نهادی که در تولید امنیت نقش اساسی دارد تصریح کرد: با توجه به احساس مسئولیت و تعهدی که در خبرنگاران استان می‌بینیم سعی می‌کنیم با یک ارتباط منطقی و مفید با رسانه‌ها در راستای افزایش احساس امنیت در مردم همگام با یکدیگر قدم برداریم.

این مقام انتظامی افزود: اداره اطلاع‌رسانی پلیس بوشهر در یک ‌سال گذشته بیش از 250 مورد مصاحبه با رؤسای پلیس‌های تخصصی و معاونان انجام داده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول