اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل:

واحد مشاوره ناجا از توانمند‌ترین مجموعه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: واحد مشاوره ناجا در استان اردبیل از موفق‌ترین واحدهای نیروی انتظامی است که وظیفه سنگینی را عهده‌دار است.

واحد مشاوره ناجا از توانمند‌ترین مجموعه‌هاست

هوشنگ شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: واحد مشاوره نیروی انتظامی استان اردبیل جزو واحدهای موفق در سطح کشور است که زمینه‌ساز صلح و آرامش در بین خانواده‌ها و نظام اجتماعی شده است.

وی از واحد مشاوره به عنوان مقدس‌ترین مکان برای رفع مشکلات اجتماعی و خانوادگی یاد کرد افزود: هم اینکه در این مرکز مشکلات جوانان، خانواده‌ها و زن و شوهرها حل شده و آنها امیدوار به ادامه زندگی می‌شوند و حتی دست از تقاضای طلاق بر می‌دارند برای ما یک موفقیت است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد مراجعات به مرکز مشاوره نیروی انتظامی اردبیل منجر به مصالحه شده است.

شهبازی تصریح کرد: مشاوره در این مرکز رایگان است و ما از روانشناسان مجرب و در سطح کارشناسی ارشد دعوت کردیم در این حوزه فعالیت کنند.

این مسئول بالا رفتن آمار طلاق را زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: بزرگترین سرمایه ما تقویت نظام خانواده و مستحکم شدن این بنیان است که باید به هر نحو ممکن سعی کنیم با تقویت این بخش تبلیغات دشمن را ناکارآمد کنیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل توجه خانواده‌ها را نیز به امر مقدس ازدواج و دادن مشاوره به فرزندان‌شان ضروری توصیف کرد و افزود: امر ازدواج امر سهلی نیست که بدون پشتوانه اندیشه و تفکر درست بتوان نسبت به آن اقدام کرد ولی آنچه در این بین مهم و ضروری به نظر می‌رسد دوراندیشی هر دو خانواده در گزینش افراد شایسته و زوج مناسب فرزندان‌شان است.

هفته ناجا با شعار «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» برگزار می‌شود

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: هفته ناجا از 13 تا 19 مهر ماه با شعار «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» به صورت کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این هفته سعی خواهیم کرد با همراهی رسانه‌ها شعار امسال را عینیت ببخشیم چرا که پلیس به تعهد خود به مردم در مجاهدت شبانه‌روزی برای استقرار آرامش و امنیت پایبند است.

شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این هفته سعی خواهد شد با برنامه‌های متنوع از تلاش‌های کادر و پرسنل ناجا در حوزه‌های مختلف تجلیل شده و عملکردشان به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول